Koronawirus. Mechanik sam przyjedzie po auto do naprawy

Koronawirus. Mechanik sam przyjedzie po auto do naprawy

Nowy Ford Puma
Nowy Ford PumaŹródło:Ford
Kolejne firmy motoryzacyjne przyłączają się do akcji #zostańwdomu. Toyota otwiera wirtualne salony samochodowe, a Ford uruchamia usługę serwisowania bez kontaktu z warsztatem.

Samochód to najbezpieczniejszy dziś środek transportu. Ale musi być sprawny. Wiele osób boi się jeździć do mechanika albo stacji obsługi. Bezpłatne usługi w ramach akcji Serwis #zostańwdomu wprowadza Ford Polska. Obejmują one odbiór pojazdu od klienta (door to door), pełną dezynfekcję przed przekazaniem auta oraz pakiet Ford Video Check. Działania te mają oczywiście na celu zminimalizowanie ryzyka zarażenia koronawirusem.

– Jednym słowem odbierzemy, a po wykonanej usłudze dowieziemy samochód pod dom klienta. Bezpłatny pakiet wchodzący w skład akcji Serwis #zostańwdomu na życzenie klienta można wzbogacić o płatną usługę ozonowania pojazdu – mówi Bogusław Głód, dyrektor zarządzający Ford Polska.

Ford Video Check to usługa realizowana przez wszystkie ASO Forda. Dzięki niej można wygodnie komunikować się z doradcą bez konieczności wychodzenia z domu, a w ciągu kilku godzin od odebrania przez serwis auta od klienta zostaje przesłany SMS-em link do filmu z omówieniem stanu pojazdu. Pod linkiem znajduje się również karta przeglądowa. W jasny i czytelny sposób prezentowane są w niej rekomendacje serwisu dotyczące poszczególnych elementów pojazdu. Lista uzupełniona jest kolorami.

  • Kolor zielony: wszystko jest w porządku
  • Kolor żółty: rozważ wymianę bądź naprawę wskazanego podzespołu
  • Kolor czerwony: część wymaga wymiany

W przesłanych materiałach znajduje się również oferta, którą można zaakceptować zdalnie. Akcja Serwis #zostańwdomu potrwa 2 miesiące z możliwością jej przedłużenia w zależności od potrzeb. Klient może wybrać dilera, datę i godzinę, która go interesuje oraz ofertę. Potwierdzenie umówienia przychodzi natychmiast na podany adres mail.