Całkiem nowy Peugeot 508 SW ma wyostrzoną linię nadwozia. Jego drzwi mają szyby pozbawione ramek, co dodaje sportowego charakteru. Z kolei klosze tylnych reflektorów są wąskie, a klapa bagażnika wygląda lekko. Tak jak w sedanie, tak i w kombi wrażenie robi również wnętrze. W Peugeocie 508 SW zastosowano doskonałe materiały i nowoczesne rozwiązania na czele z 10-calowym ekranem dotykowym, służącym do obsługi systemy info-rozrywki. Peugeot 508 SW to kombi, którego pojemność bagażnika wynosi od 530 do 1780 litrów. Po złożeniu oparć kanapy powstaje w części transportowej płaska podłoga. Na liście opcji jest klapa bagażnika otwierana i zamykana bezdotykowo.
Produkcja samochodów zaczyna się w lipcu 2019 roku. Dostępne będą wersje z silnikami dieslowskimi i benzynowymi o mocach od 130 do 225 KM. W najsłabszych wersjach dostępna będzie skrzynia manualna, w wyższych jedynie automatyczna, 8-biegowa.
Tutaj oficjalne ceny katalogowe, jakie obowiązują na model 508 SW (za IBRM Samar):
Wersja Active
-
PureTech 180 + EAT8: 138 800 zł
-
BlueHDi 130 + man6: 129 400 zł
-
BlueHDi 130 + EAT8: 137 900 zł
-
BlueHDi 160 + EAT8: 145 900 zł
Wersja Allure
-
PureTech 180 + EAT8: 147 800 zł
-
BlueHDi 130 + man6: 138 400 zł
-
BlueHDi 130 + EAT8: 146 900 zł
-
BlueHDi 160 + EAT8: 154 900 zł
-
BlueHDi 180 + EAT8: 159 900 zł
Wersja GT Line
-
PureTech 180 + EAT8: 158 800 zł
-
BlueHDi 130 + man6: 149 400 zł
-
BlueHDi 130 + EAT8: 157 900 zł
-
BlueHDi 160 + EAT8: 165 900 zł
-
BlueHDi 180 + EAT8: 170 900 zł
Wersja GT
-
PureTech 225 + EAT8: 184 800 zł
-
BlueHDi 180 + EAT8: 187 900 zł
Wersja First Edition
-
PureTech 225 + EAT8: 212 900 zł
-
BlueHDi 180 + EAT8: 216 900 zł