Ile kosztuje rata leasingowa nowego Mitsubishi L200? Jest już cennik modelu

Ile kosztuje rata leasingowa nowego Mitsubishi L200? Jest już cennik modelu

Mitsubishi L200 2020
Mitsubishi L200 2020 Źródło: Mototarget.pl
Równocześnie z debiutem najpopularniejszego w Polsce modelu Mitsubishi – SUV-a ASX – swoją premierę rynkową ma najnowsza, szósta już generacja pick-upa L200. Auto jest wytrzymałe, niezawodne i w muskularnym stylu „Rock Solid”. Przeczytajcie, jakie są jego parametry i ile kosztuje?

Mitsubishi L200 2020
Samochód nie tylko wygląda inaczej, ale też otrzymał najnowszej generacji system napędu 4WD z oferowaną w standardzie blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Dzięki nowej funkcji Offroad kierowca sam może wybrać jeden z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piasek) i Rock (kamienie). Samochód ma lepsze zdolności terenowe, a spośród konkurencji wyróżnia go możliwość korzystania z napędu 4x4 Super Select przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie.

Mitsubishi L200 2020
Do napędu nowego Mitsubishi L200 służy nowoczesny turbodiesel o pojemności 2,2 litra, który współpracuje z 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią ręczną. Samochód pracuje znacznie ciszej i mniej szkodzi środowisku (spełnia normy Euro 6d-TEMP). Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł, a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto. Producent oferuje 5-letnią gwarancję z nielimitowanym przebiegiem pakietem Assistance.

Mitsubishi L200 2020
L200 jest oferowany z nowym, 4-cylindrowym, wysokoprężnym, turbodoładowanym silnikiem o pojemności 2,2 litra. Jednostka z układem wtryskowym Common Rail generuje 150 KM, a jej moment obrotowy wynosi 400 Nm (maksimum dostępne w zakresie 1750-2250 obr./min). Nowy silnik Mitsubishi L200 jest oszczędny. Wg procedury testowej WLTP zużycie paliwa w cyklu łącznym, w zależności od odmiany, prędkości i wyposażenia oraz masy, wynosi 8,6-9,7 l oleju napędowego na setkę.

Mitsubishi L200 2020
Do wyboru klienci mają samochód z układem przeniesienia napędu Easy Select lub Super Select (z centralnym mechanizmem różnicowym, który można zablokować, a wtedy siła napędowa jest dzielona między osie w proporcji 50/50). W obydwóch odmianach napędzane są tylne koła, a przednią oś można dołączyć w czasie jazdy. Rzadki w tej klasie pojazdów układ napędu na wszystkie koła Super Select 4WD umożliwia także jazdę 4x4 po asfalcie. W razie pogorszenia warunków przyczepności, można włączyć napęd na wszystkie koła lub reduktor. W standardzie każde Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymuje reduktor oraz blokadę tylnego mostu.

Mitsubishi L200 2020
Nowe Mitsubishi L200 ma większe przednie tarcze i większe tłoczki w zaciskach hamulcowych, tylne amortyzatory z większymi skokiem. Samochód lepiej hamuje, radzi sobie z przeszkodami, a także jest bardziej oszczędny i ma lepszą dynamikę. Mitsubishi L200 ma 20 cm minimalnego prześwitu. Kąt natarcia to 29 stopni, gdy kąt zejścia wynosi 21 stopni. Samochód może poruszać się w przechyle bocznym wynoszącym 45 stopni. Ładowność wynosi (w zależności od wersji i układu przeniesienia napędu) od 1040 do 1080 kg. Maksymalna masa holowanej przyczepy bez hamulca to 750 kg, a gdy przyczepa ma hamulec do 3100 kg.

Mitsubishi L200 2020
Prócz czołowych, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych oraz obowiązkowych systemów ABS oraz stabilizacji toru jazdy ASTC w pick-upie są dwa punkty mocowania fotelików dziecięcych Isofix. W każdym Mitsubishi L200 jest system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i  stabilizacja toru jazdy przyczepy (TSA), a w wyższych wersjach dodatkowo system kontroli zjazdu ze wzniesienia.

Mitsubishi L200 2020
Poza najprostszym L200 wszystkie pozostałe mają system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW) oraz system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM). W modelach topowych Mitsubishi montuje kamery 360 stopni (w tym cofania). L200 monitoruje martwe pole w lusterkach zewnętrznych (BSW), ma ultradźwiękowego asystenta ruszania (UMS), czujniki parkowania (z przodu jak z tyłu) oraz automatyczne światła drogowe. Poza wersjami Invite DC i Intense DC standardowo montowane są światła Bi-LED (z reflektorami do jazdy dziennej).Każdy pick-up L200 ma elektrycznie sterowane szyby, podgrzewane lusterka boczne i spryskiwacze reflektorów. Do wyboru są auta z klimatyzacją jedno- lub dwustrefową i dostępem bez kluczyka. Standardowo L200 otrzymuje system audio wraz z zestawem głośnomówiącym Bluetooth (sterowanie obydwoma na kierownicy). W najprostszej wersji Invite montowany jest radioodtwarzacz CD/MP3, ale już w każdej następnej audio ma ekran dotykowy.
Czytaj też:
Promocja z okazji debiutu. Są ceny nowego Mitsubishi ASX 2020

Źródło: Mitsubishi, Mototarget.pl