Japończycy rosną w siłę w Polsce. Powstanie kilka kolejnych salonów

Marka Lexus wybiera nowe lokalizacje salonów i planuje dalsze zwiększanie liczby obiektów, by osiągnąć 100-procentowe pokrycie sprzedaży rynku premium w Polsce. Do 2023 roku sieć dilerska ma liczyć 20 punktów. W kolejnych dwóch latach w planach jest otwarcie trzech salonów w największych polskich aglomeracjach, a także trzech bardziej kameralnych obiektów w miastach satelitarnych.

– Jako Lexus Central Europe szykujemy się na nową erę w historii naszej marki. Cieszy nas sukces drugiej generacji modelu NX, a także dobrze przyjęte światowe premiery nowego RX-a oraz pierwszego elektrycznego auta zbudowanego od podstaw, modelu RZ. Rośnie liczba zamówień, a chcemy, by samochody Lexusa były dostępne w każdym zakątku Polski, dlatego rozbudowujemy naszą sieć dilerską. Naszym wyróżnikiem na rynku jest wyjąkowa jakość obsługi, którą doceniają nasi klienci i za którą byliśmy wielokrotnie nagradzani – mówi Stanisław Piasecki, Menedżer Projektu Lexus Experience w Lexus Central Europe.
Nacisk na jakość obsługi
Jak pokazują badania satysfakcji klientów, a polska sieć Lexusa faktycznie wyróżnia się pod względem jakości obsługi. W 2020 i 2021 roku polskie salony Lexusa uznano za najlepsze ze wszystkich europejskich punktów marki.
Polskie salony Lexusa były również niejednokrotnie wyróżniane europejską nagrodą Kiwami (jap. najlepszy), znajdując się wśród 10 topowych salonów w Europie pod kątem jakości obsługi i realizacji wskaźników biznesowych.