W 10 lat po otwarciu pierwszego punktu sprzedaży w Londynie, brytyjski producent supersamochodów zapowiedział uruchomienie pod koniec roku swojej setnej lokalizacji.
Rozwój wszystkich strategicznych gałęzi
W ciągu dekady Mclaren rozwinął sieć sprzedaży na 40 rynkach. Zgodnie z planem biznesowym marki, zatytuowanym „Horizon2030”, McLaren otworzy swój setny punkt sprzedaży jeszcze w tym roku i będzie on zlokalizowany w Chinach. W ramach rozwoju oferty, brytyjski producent uruchomił w 2018 w Yorkshire drugi obiekt McLaren Composites Technology Center (MCTC), odpowiedzialny za wprowadzenie innowacji oraz wykorzystanie lekkiej technologii włókna węglowego w konstrukcji nadwozia, która po raz pierwszy została zastosowana w produkcji hybrydowego modelu McLaren Artura.
Moce produkcyjne się skończyły
Nad najwyższym poziomem obsługi klientów pracuje McLaren Special Operations (MSO), zespół projektantów, inżynierów i rzemieślników oferujący personalizację supersamochodów.
Jak podkreśla IBRM Samar, zainteresowanie klientów najnowszym modelem, McLaren 765 LT Spider spowodowało wyczerpanie mocy produkcyjnych firmy w bieżącym roku.
Czytaj też:
Wreszcie jest, nowy McLaren 765LT Spider. Jego produkcja będzie limitowana