Pod względem wizualnym Mazda MX-5 po zmianach modelowych na 2022 r. pozostaje wierna swojej stylistyce (Kodo). Jednak teraz jest jeszcze pewniejsza w prowadzeniu w zakrętach dzięki nowej, unikatowej technologii o nazwie Kinematic Posture Control (KPC).
Ulubiony roadster świata ewoluował na przestrzeni lat w wielkim stylu, pozostając zawsze wiernym filozofii Jinba-Ittai, która spaja kierowcę i samochód w idealnej harmonii. Najnowsza edycja wyróżnia się stabilniejszym prowadzeniem w zakrętach, dzięki zastosowaniu nowej, unikatowej technologii.
Układ, który „klei” auto do drogi
Układ Kinematic Posture Control (KPC), oferowany wyłącznie w MX-5 po zmianach modelowych na 2022 rok, zwiększa pewność i komfort jazdy w każdej sytuacji, zarówno podczas przejażdżki po krętych bocznych drogach, jak i podczas prowadzenia MX-5 na torze wyścigowym. KPC wykorzystuje chwilowe ingerencje układu hamulcowego, aby zwiększyć stabilność tylnego zawieszenia oraz ograniczyć przechyły nadwozia podczas pokonywania zakrętów, poprawiając charakterystyczne „przyklejenie” MX-5 do drogi – zwłaszcza przy maksymalnym wykorzystaniu potencjału samochodu.
Drobne dodatki stylistyczne
Pod względem stylistyki Mazda dodaje kilka nowych opcji kolorystycznych wewnątrz i na zewnątrz najnowszej wersji swojego kultowego samochodu sportowego. Obejmują one nowe wykończenie nadwozia lakierem Platinum Quartz Metallic, wnętrze w kolorze Terracotta z wyjątkowo gładką skórą Nappa oraz miękki dach typu soft top w granatowym odcieniu.
Czytaj też:
Profesjonalne buty do sportowej jazdy samochodem. Co w nich wyjątkowego?