Co dobrego przygotowali Amerykanie na 2019 rok?
Nowy cruiser FXDR 114
Wygląda super. Wizualnie nawiązuje do dragsterów, ale zachowuje charakter Harleya Davidsona. Cruiser o dużej mocy posiada potężny silnik Milwaukee-Eight o pojemności 1868 cm3, który generuje 160 Nm momentu obrotowego. Co najlepsze, ten moment dostępny jest od samego początku zakresu obrotowego.
Motocykl zawieszony jest na ramie Softail, tej samej co w Fat Bobie 114. Zastosowano wiele elementów z aluminium oraz materiałów kompozytowych dzięki czemu zmniejszono masę motocykla. Aluminiowy wahacz, aluminiowa rama pomocnicza, lekkie koła i kompozytowe błotniki. Dzięki temu prowadzenie i osiągi mają być jeszcze lepsze, a pokonywanie krętych dróg łatwiejsze.
Harley reklamuje że przechył boczny jest większy niż w jakikolwiek innym softailu. Zobaczymy:).
Nowe Touring i Trike na 2019
W tych potworach do połykania kilometrów HD wprowadził kilka fajnych zmian.
Zwiększono bezpieczeństwo wprowadzając nowy połączony układ hamulcowy Reflex, sterowany elektronicznie. W skład zestawu wchodzi ABS, kontrola trakcji, układ kontroli poślizgu oraz układ połączonych hamulców.
Bardzo przydatne udogodnienia, zwłaszcza że pod siedzeniem jest silnik 114, w który wyposażono modele na 2019 rok (silnik ten sam co FXDR 114 i Fat Bob 114). Pozwoli to na jeszcze lepsze wykorzystanie momentu obrotowego, jaki generuje ta jednostka.
Na koniec coś dla melomanów i ludzi lubiących pogawędzić w trasie. Wybrane modele mają nowy system multimedialny Boom! Box z systemem rozpoznawania mowy i obsługą Apple CarPlay. Nic tylko wsiadać, włączać muzykę i w trasę!
I na koniec
Firma wprowadziła trzy limitowane edycje motocykli Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations (CVO).
Są pięknie wykończone, wyposażone w całą przydatną elektronikę i wszystkie dodatkowe systemy które oferuje Harley. Motocykle które można kupić w wersji CVO to CVO Limited, stylowy bagger Street Glide i charakterystyczny Road Glide.
Galeria:
Harley-Davidson 2019