Reklama stacji Moya z Nowego Sącza pojawiła się w serwisie YouTube. To teledysk, w rolach głównych występują piękne dziewczyny (chociaż to rzecz gustu) i samochody, a jakże. Jak wiadomo „sex sells” (ang. seks sprzedaje), więc popularności filmiku się nie dziwimy. Jedyne, co zauważyliśmy, że jedna z bohaterek teledysku zamierza zatankować Forda Mustanga olejem napędowym, tymczasem – podpowiadamy autorom – auto to w żadnej wersji nie ma silnika wysokoprężnego.
Jakie jest wasze zdanie na jego temat?
Przypomnijmy, że właścicielem sieci stacji paliw Moya jest Anwim, jedna z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Pierwsza stacja została otwarta w 2009 roku, większość z punktów w całej Polsce to sieć franczyzowa.
Stacje paliw Moya obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują pełną gamę usług, od sprzedaży paliwa, przez własny koncept gastronomiczny, sklep z produktami pod własną marką, po program flotowy Moya Firma. Obecnie sieć składa się ponad 220 stacji. Do 2023 roku ma ich być w całej Polsce 350.
Od maja 2019 roku Anwim dołączył do Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego w charakterze członka stowarzyszonego.
Czytaj też:
Ceny paliw się stabilizują. Podwyżki mogą być niewielkie