Toyota Motor Poland uruchomiła program Toyota Pitstop, który pozwala zmienić opony na letnie w stylu Formuły 1. W akcję włączyli się wybrani dilerzy marki w całym kraju.
Dla zmniejszenia ryzyka zarażenia w drodze do pracy, warto wybierać własny samochód, który w przeciwieństwie do komunikacji zbiorowej, jest po prostu bezpieczniejszy z epidemicznego punktu widzenia. Obecnie obowiązujące przepisy zezwalają na wymianę kół z zimowych na letnie, kiedy samochód jest konieczny do zaspokajania niezbędnych potrzeb oraz dojazdów do pracy. Korzystanie z opon dopasowanych do pory roku istotnie wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Przy rosnących temperaturach powietrza mieszanka, z której wykonana jest opona zimowa, nie zapewnia odpowiednio wysokiego poziomu przyczepności. Jest więc mniej bezpieczna niż opona letnia.
Toyota uruchamia usługę Pitstop w wybranych punktach sieci dilerskiej, aby zadbać o zdrowie swoich klientów i pracowników i zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2. Specjalnie przygotowane stanowisko jest tak zorganizowane, aby klient nie musiał wysiadać z samochodu. Zespół mechaników podnosi pojazd z kierowcą w środku i wymienia komplet kół. Płatność za usługę odbywa się bezdotykowo, za pomocą płatności zbliżeniowych.
Jak działa usługa? Cały proces odbywa się w pięciu krokach:
-
Krok 1 – wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej Toyoty i oczekiwać na telefon z serwisu.
-
Krok 2 – należy zjawić się w umówionym miejscu i czasie na wymianę kół. Kierowca wjeżdża na specjalnie przygotowane stanowisko i nie wysiada z samochodu.
-
Krok 3 – siedząc w samochodzie, można posłuchać muzyki lub zadzwonić do znajomych.
-
Krok 4 – mechanicy wymieniają koła niczym w pitstopie Formuły 1.
-
Krok 5 – płatność za usługę można zrealizować płatnościami zbliżeniowymi telefonem lub kartą.
Czytaj też:
Czy w czasie koronawirusa można zmieniać opony na letnie?Czytaj też:
Można wymieniać opony na letnie! Jest zgoda Ministerstwa Zdrowia