W Stanach Zjednoczonych Mustang Mach 1 będzie kosztował od 50 tys. dolarów w górę.
Sportowe auto ma proste zadanie. Stanowi pomost między najmocniejszą wersją GT, a autami sygnowanymi przez Shelby’ego – czyli GT 350 i GT 500.
Osiągi Mustanga Mach 1 są ważne, ale auto ma być zwinne przede wszystkim w zakrętach, na torze.
Samochód ma pod maską 5-litrowy silnik V8 Coyote, który generuje 480 KM i 569 Nm momentu obrotowego. Dokładnie tyle mocy i momentu ma wersja Bullitt.
Kilka części „pożyczono” z GT350. To chociażby kolektor dolotowy i chłodnica oleju. Jest też manualna skrzynia Tremec 3160 z rev-matching, czyli przegazówkę przy zmianie biegów, która dopasowuje obroty. Jako opcja możliwa jest 10-biegowa skrzynia automatyczna z chłodnicą oleju i łopatkami do zmiany biegów.
Pakiet sportowy do auta to większy splitter i spoiler z Shelby GT 500 oraz szersze alufelgi.
Zawieszenie to wciąż MagneRide, ale przekalibrowane i ze sztywniejszymi stabilizatorami i sprężynami z przodu.
Z zewnątrz auto też się różni. Ford Mustang Mach 1 ma wyjątkowy grill, progi i dyfuzor z tyłu.
Zapowiada się, że auto będzie dostępne także w Europie, a więc i Polsce.
Czytaj też:
Zobacz jak Ken Block uczy driftu swoją 13-letnią córkęCzytaj też:
Nowy potwór Kena Blocka. Poznajcie Mustanga Hoonifoxa
Ford Mustang Mach 1