Cupra Leon e-Hybrid. Zmiany techniczne dla zwiększenia wydajności

Cupra Leon e-Hybrid. Zmiany techniczne dla zwiększenia wydajności

Cupra Leon e-Hybrid
Cupra Leon e-Hybrid Źródło:Cupra
Zawieszenie Leona e-Hybrid zostało obniżone o 25 mm, poprawiając tym samym aerodynamikę pojazdu i jego właściwości jezdne. Wersja e-Hybrid jest teraz kompatybilna z hamulcami Brembo. Leona można skonfigurować w dwóch wersjach wyposażenia: Leon i VZ.

Dzięki zmianom technicznym zastosowanym w obu wersjach e-Hybrid – 204 KM i 245 KM, Cupra Leon zwiększa swoją wydajność. Zawieszenie pojazdu jest teraz o 25 mm niższe, dzięki czemu stał się jeszcze pewniejszy i bardziej stabilny w zakrętach.

Cupra Leon e-Hybrid

Wersje e-Hybrid są także bardziej kompatybilne z hamulcami Brembo. W połączeniu z większymi niż standardowe (370x32mm) perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewniają większą skuteczność hamowania.

Cupra Leon e-Hybrid

Cupra Leon e-Hybrid: wersja Leon i VZ

Mocniejszą wersję Cupry Leon e-Hybrid (245 KM) można teraz wybrać w wersji VZ. Wnętrze w tej drugiej wersji wyróżniają przede wszystkim fotele CupBucket, dostępne w skórze w kolorach Dark lub Petrol Blue. Nowe siedziska zamontowano nisko w kabinie, aby zmaksymalizować przestrzeń i zapewnić bardziej ergonomiczną pozycję kierowcy.

Cupra Leon e-Hybrid

Także w nadwoziu zastosowano modyfikacje, które jeszcze mocniej podkreślają sportowy charakter Cupry Leon VZ CUP, takie jak tylny spojler z włókna węglowego (tylko w wariancie 5-drzwiowym), listwy progowe Dark Alu i opcjonalne osłony lusterek bocznych pokryte włóknem węglowym.

Cupra Leon e-HybridCupra Leon e-HybridCupra Leon e-HybridCupra Leon e-HybridCupra Leon e-HybridCzytaj też:
Cupra zapowiada wprowadzenie nowego elektrycznego SUV-a

Źródło: Cupra