„Zjednoczony Świat dla Zrównoważonego Rozwoju”. Rusza pierwsza kampania przed mundialem w Katarze

„Zjednoczony Świat dla Zrównoważonego Rozwoju”. Rusza pierwsza kampania przed mundialem w Katarze

Piłkarska kampania Hyundaia
Piłkarska kampania HyundaiaŹródło:Hyundai
Hyundai Motor, sponsor mundialu w Katarze, rozpoczyna globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Goal of the Century”. Legenda piłki nożnej Steven Gerrard oraz światowej sławy gwiazdy popu BTS poprowadzą kampanię w ramach nowo utworzonej „Drużyny Stulecia”.

Koncern Hyundai Motor Company ogłosił rozpoczęcie globalnej kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Goal of the Century”. Kampania wystartuje w Dniu Ziemi 22 kwietnia i potrwa do nadchodzących Mistrzostw Świata FIFA, które rozpoczynają się 21 listopada i potrwają do 18 grudnia 2022 roku.

W ramach globalnej premiery kampanii, Hyundai Motor opublikował film manifesto oraz międzynarodowy spot telewizyjny z udziałem legendy piłki nożnej Stevena Gerrarda oraz światowej sławy gwiazd popu BTS.

Piłkarska kampania Hyundaia

Szczytne cele kampanii

Celem kampanii „Goal of the Century” jest „zjednoczenie świat dla dobra zrównoważonego rozwoju”, jak czytamy. Inspirowana jest ona duchem zespołowym i jednością, którą tworzy miłość do piłki nożnej.

Aby prowadzić kampanię „Goal of the Century”, Hyundai Motor wprowadza „Drużynę Stulecia”, nowo utworzoną grupę ambasadorów, która będzie promować projekty dotyczące zrównoważonego rozwoju środowiskowego oraz społecznego w 2022 roku. Były gracz reprezentacji Anglii, Steven Gerrard, poprowadzi „Drużynę Stulecia”, w której znajdują się również: zespół muzyczny BTS, piłkarka z Afganistanu i ambasadorka duńskiego UNESCO Nadia Nadim, amerykański projektant mody Jeremy Scott, włoski artysta Lorenzo Quinn, fotograf dokumentalny Nicky Woo oraz robot Boston Dynamics Spot. W nadchodzących miesiącach Hyundai planuje również przedstawić czterech regionalnych ambasadorów.

Eko-flota dla drużyn piłkarskich

Hyundai Motor planuje dostarczać ekologiczne pojazdy drużynom narodowym, VIP-om i oficjalnym przedstawicielom na czas trwania Mistrzostw Świata FIFA. To pierwszy raz, kiedy ekologiczne pojazdy znajdują się w oficjalnej flocie podczas mundialu. Spośród wszystkich 592 pojazdów, ponad 50 procent stanowić będą auta z napędem alternatywnym, takie jak Ioniq 5, Santa Fe Hybrid czy busy Elec City. Ponadto, od lipca do września w różnych lokalizacjach na całym świecie będą oferowane jazdy próbne zelektryfikowanymi modelami z gamy marki Hyundai.

Hyundai Motor będzie również współpracować z FIFA przy wydarzeniu „Hyundai Goal of the Century Pledge”, podczas którego fani będą mogli złożyć osobistą przysięgę proekologiczną na podstawie liczby bramek zdobytych przez ich ulubioną drużynę. Wydarzenie odbywać się będzie na oficjalnej stronie FIFA od lipca do grudnia.

Czytaj też:
Światowe auta roku wybrane. Koreańczycy rozbili bank

Źródło: Hyundai