Nowy program Forda wspierający klientów biznesowych

Nowy program Forda wspierający klientów biznesowych

Ford Mustang Mach-E Frost White
Ford Mustang Mach-E Frost White Źródło:Ford
Ford wprowadza zupełnie nowy program dla klientów biznesowych – Ford Komfortowa Ochrona. Program zawiera pakiet znanych pozycji serwisowych – Protect, Kontrakt Serwisowy oraz Business Service Club.

Ford Polska wprowadza na rynek zupełnie nowy produkt przeznaczony dla klientów biznesowych. Ford Komfortowa Ochrona, jak twierdzi Ford Polska, zapewnia im kompleksową ofertę usług, dzięki której mogą się skupić wyłącznie na prowadzeniu biznesu.

Dwa warianty pakietu

Ford Komfortowa Ochrona zawiera znane produkty serwisowe, ale jednocześnie czyni ich obsługę znacznie łatwiejszą, jak twierdzi dostawca usługi.

Program przygotowano w dwóch formach. W przypadku klientów biznesowych posiadających do pięciu samochodów Forda program obejmuje programy lojalnościowe Ford Protect oraz Kontrakt Serwisowy. Jeśli natomiast klient posiada co najmniej sześć samochodów marki, Ford Komfortowa Ochrona obejmuje Ford Protect, Kontrakt Serwisowy oraz Business Service Club.

Uruchomienie programu następuje automatycznie w momencie aktywacji powyższych produktów serwisowych. Diler rejestruje klienta w programach Ford Protect i Pakiet Serwisowy, więc ten tak naprawdę nie musi nic robić. Analogicznie wygląda sytuacja (w przypadku floty od sześciu samochodów) zgłoszenia firmy do Business Service Club.

Dzięki współpracy z Bankiem BNP Paribas program Ford Komfortowa Ochrona może zostać włączony do propozycji finansowania nowego samochodu w ramach Ford Leasing albo Ford Leasing Opcje.

Jedna nazwa, nawet trzy programy

W pełnym wariancie Ford Komfortowa Ochrona, program zawiera aż trzy korzyści:

  • Ford Protect: program mający na celu ochronę pogwarancyjną samochodów klientów. W jego ramach Ford Polska za zryczałtowaną opłatą zapewnia naprawę lub wymianę wadliwej części pojazdu przez każdą Autoryzowaną Stację Obsługi Forda w przypadku wystąpienia wad materiałowych części lub wad wykonania pojazdu;
  • Kontrakt Serwisowy: program lojalnościowy, dzięki któremu klient nie musi się martwić o zmiany cen. W jego ramach klient płaci ustaloną cenę za pakiet przeglądów serwisowych, dzięki czemu nie musi następnie patrzeć na zmiany cen części zamiennych czy koszty robocizny. Program jest popularny wśród klientów Forda, którzy cenią sobie przewidywalność kosztów;
  • Business Service Club: specjalny program posprzedażnej obsługi samochodów Forda w Autoryzowanych Stacjach Obsługi marki w całej Polsce. Program skierowany jest dla klientów posiadających co najmniej sześć samochodów Forda. Obejmuje on serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko-mechaniczną dla wszystkich rodzajów pojazdów.

Czytaj też:
Ford przygotowuje się do recesji i zwalnia 3 tys. pracowników

Źródło: Ford