Mercedes-Benz Store to internetowy salon sprzedaży nowych samochodów Mercedes-Benz znajdujących się aktualnie w ofercie dealerów marki z całej Polski. Teraz salon debiutuje w udoskonalonym wydaniu, z nowymi, przydatnymi funkcjami oraz bardziej intuicyjnym wyświetlaniem ofert.
Mercedes-Benz Store, czyli salon online z ofertami nowych Mercedesów dostępnych u dealerów, staje się integralną częścią strony internetowej www.mercedes-benz.pl.
Najważniejsze: auta dostępne od ręki
Sklep oferuje możliwość zapoznania się z ofertą nowych samochodów dostępnych od ręki w sieci dealerskiej Mercedes-Benz Polska. Szybko i łatwo można poznać tam szczegóły prezentowanych aut, jak również sprawdzić warianty ich finansowania. Aby nawiązać kontakt z salonem, w którym znajduje się wybrany samochód, wystarczy kilka kliknięć. Po wysłaniu zapytania z poziomu strony, dealer przedstawi spersonalizowaną ofertę na wskazany pojazd, tak aby móc kontynuować jego zakup bezpośrednio w fizycznym salonie.
Obecnie w ofercie Mercedes-Benz Store znajduje się kilkaset nowych samochodów, w tym najnowsze modele, takie jak nowa Klasa C czy zasilana prądem biznesowa limuzyna EQE. Nabywcy zainteresowani zelektryfikowanymi modelami Mercedes-EQ – hybrydami plug-in lub całkowicie elektrycznymi – mogą skorzystać z palety samochodów oferowanych z bezpłatnym Wallboxem Mercedes-Benz.
Bestsellery w jednym miejscu
Po ostatnich zmianach Mercedes-Benz Store wzbogacił się o przydatne funkcje, które ułatwiają wyszukiwanie wymarzonego samochodu, takie jak sekcje „Zainspiruj się” czy „Bestsellery”. Pozwalają one filtrować auta pod kątem szczególnych preferencji, takich jak linia wyposażenia AMG czy hybrydowy napęd plug-in.
Równocześnie zmodyfikowano sposób wyświetlania ofert – dane techniczne i wyposażenie są prezentowane w bardziej przystępny sposób, a niżej użytkownik ma bezpośredni podgląd warunków finansowania.
Czytaj też:
Spore zmiany dla kierowców. Wchodzą w życie już 1 września