Taksówki dla posiadaczy małych zwierząt. Korporacja wprowadziła opcję „Pets”

Taksówki dla posiadaczy małych zwierząt. Korporacja wprowadziła opcję „Pets”

Psy w samochodzie
Psy w samochodzie Źródło:Seat
Freenow, aplikacja mobilności miejskiej, wprowadza pilotażowo w Warszawie usługę zamówienia taksówki przyjaznej małym zwierzętom domowym bezpośrednio z głównego ekranu aplikacji.

Z okazji minionego Dnia Psa obchodzonego 1 lipca, Freenow przekaże sumę wartości pieniężnej wszystkich przejazdów z usługi „Pets” wykonanych do 4 lipca dla Fundacji Przyjaciele Palucha. Na mieście pojawiła się także taksówka w pełni oklejona w pieskowe wzory.

Psów i kotów jest więcej niż dzieci

Z najnowszego Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia wynika, że więcej Polaków posiada psa lub kota, niż własne dzieci. Ponad połowa Polaków ma w domu własnego pupila i z roku na rok odsetek ten się zwiększa.

Platforma Freenow postanowiła umożliwić właścicielom małych zwierząt domowych podróżowanie po mieście udostępniając opcję „Pets”, widoczną dla użytkowników w Warszawie na głównym ekranie aplikacji. Zamówienia z opcji „Pets” trafiają do kierowców, którzy wyrazili zgodę na przewożenie pasażerów z małymi zwierzętami.

Pilotaż w Warszawie

W pozostałych 24 polskich miastach, w których jest dostępne Freenow również istnieje możliwość zamówienia takiego przejazdu, jednak poprzez ponowne kliknięcie wybranej usługi (np. Lite) i w dalszym ekranie wybór funkcji “Małe Zwierzęta”. Freenow udostępniając pilotaż usługi „Pets” na głównym ekranie dla warszawskich posiadaczy pupili, zamierza sprawdzić jej popularność i potencjalnie rozwinąć ją na kolejne polskie lokalizacje. Ceny za przejazd w usłudze „Pets” są zbliżone do cennika w usłudze Comfort.

Czytaj też:
FREE NOW wspiera uchodźców z Ukrainy. Oferuje darmowe przejazdy
Czytaj też:
Nowa rzeczywistość w Uberze. „Rzeczy będą wyglądały inaczej i dla pasażera i dla kierowcy”

Źródło: Freenow