Trwa przedsprzedaż Toyoty C-HR drugiej generacji. Nowy crossover ma zupełnie nowy design nadwozia, bardziej funkcjonalne wnętrze oraz nowoczesne technologie, jak automatyczne klamki czy dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukującymi podczerwień. W aucie zwiększono też udział materiałów z recyklingu.
Na polskim rynku Toyota C-HR jest już dostępna z dwoma napędami hybrydowymi piątej generacji (1.8 Hybrid oraz 2.0 Hybrid), w sześciu wersjach wyposażenia i w sumie 22 wariantach kolorystycznych. Hybryda plug-in o mocy 223 KM dołączy do oferty w późniejszym terminie.
Nowa Toyota C-HR kosztuje od 139 900 zł, a klienci mogą skorzystać z różnych form finansowania, w tym z programu Kinto One oferującego elastyczne warunki i niskie raty od 1342 zł netto dla przedsiębiorców oraz od 1653 zł dla klientów indywidualnych.
Dwie generacje Toyoty C-HR, taka sama rata miesięczna
Nowa Toyota C-HR ma bogatsze wyposażenie od poprzedniczki, z kilkoma elementami dostępnymi do tej pory jedynie w autach premium. W podstawowej wersji Style w standardzie są m.in. automatyczne klamki, 12,3-calowy ekran HD z systemem Toyota Smart Connect+ oraz nawigacją działającą zarówno online, jak i offline, lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu z logo „Toyota C-HR”, 12,3-calowe cyfrowe zegary czy możliwość zdalnej obsługi wybranych funkcji auta przy pomocy aplikacji MyT. To wyposażenie, którego nie ma w porównywalnej Toyocie C-HR Final Edition w wersji Style.
Obecnie w ofercie przedsprzedażowej w ramach programu Kinto One wysokość miesięcznej raty za nową Toyotę C-HR w wersji Style z oszczędnym napędem piątej generacji 1.8 Hybrid o mocy 140 KM jest taka sama jak w przypadku Toyoty C-HR Final Edition w wersji Style, ale z napędem 2.0 Hybrid czwartej generacji o mocy 184 KM. W Leasingu Kinto One oba auta w wersjach z lakierem metalizowanym kosztują miesięcznie 1380 zł netto, a w Leasingu Konsumenckim Kinto One 1700 zł brutto.
Toyota C-HR GR Sport – co zyskała nowa generacja?
Wersja GR Sport jest dostępna tylko z napędem hybrydowym 2.0 (197 KM) i wyróżnia się elementami stylistycznymi GR Sport, 19-calowymi felgami aluminiowymi oraz tapicerką z ekologicznego zamszu Ultrasuede.
W Leasingu Kinto One nowa Toyota C-HR GR Sport kosztuje miesięcznie od 1780 zł netto oraz od 2100 zł brutto w Leasingu Konsumenckim Kinto One. W porównaniu z Toyotą C-HR GR Sport Final Edition raty są o 255 zł netto wyższe dla firm oraz 225 zł brutto dla klientów indywidualnych, ale auto nowej generacji ma o 13 KM mocniejszy napęd oraz lepsze wyposażenie, którego w odchodzącym modelu nie było.
Nowa Toyota C-HR w wersji GR Sport w standardzie oferuje systemy T-Mate z aktualizacjami online, w tym Toyota Safety Sense trzeciej generacji, 12,3-calowe cyfrowe zegary, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect+ z systemem nawigacji dostępnej online i offline, ładowarkę indukcyjną, automatyczne klamki, podgrzewane wycieraczki, kamerę monitorującą kierowcą (DCM), asystenta zmiany pasa ruchu (LCA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM) i asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park.
We wszystkich kalkulacjach wzięto pod uwagę umowę na 36 miesięcy z limitem przebiegu 60 tys. km i z opłatą wstępną w wysokości 10 proc. ceny auta, a samochody mają lakier metalizowany.
Czytaj też:
Nowa Toyota C-HR wyceniona. Sześć wersji wyposażenia do wyboruCzytaj też:
Start rezerwacji online nowej Toyoty C-HR. Dwie limitowane i topowe wersje na początekCzytaj też:
Start zamówień Toyoty Highlander z roku modelowego 2024. Znamy ceny
Toyota C-HR