W wersjach GR Toyota C-HR GR Sport Premiere Edition oraz z napędem 2.0 Plug-In Hybrid zastosowano specjalnie dostrojone zawieszenie. Nowy model lepiej reaguje na polecenia kierowcy i daje – według Toyoty – większą przyjemność z prowadzenia. Zawieszenie, układ hamulcowy oraz układ kierowniczy zostały dostrojone, by kierowca miał lepsze poczucie kontroli nad autem.
Samochód oferowany jest w wersjach 1.8 Hybrid (140 KM) i 2.0 Hybrid (197 KM) z napędem na przód, 2.0 Hybrid z inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i oraz po raz pierwszy jako hybryda plug-in. W wersji z napędem AWD-i w porównaniu z odmianami przednionapędowymi zastosowano na tylnej osi elementy zwiększające sztywność zawieszenia, które pochodzą z modelu RAV4.
Modyfikacje zawieszenia w wersji GR Sport Premiere Edition
Limitowana wersja GR Sport Premiere Edition ma 20-calowe felgi aluminiowe GR Sport, dodatkowe malowanie nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black, a także wyposażenie z cyfrowym lusterkiem wstecznym, wyświetlaczem HUD na przedniej szybie oraz systemem Premium Audio JBL z 9 głośnikami.
Wersja odróżnia się zmodyfikowanym zawieszeniem. Z przodu zastosowano amortyzatory marki ZF Sachs z systemem FSC, który dopasowuje siłę tłumienia do częstotliwości drgań. Z tyłu również jest ten system, a dodatkowo wykorzystano elementy z miękkich materiałów. Ponadto przednia kolumna ma elementy tłumiące drgania.
Zawieszenie z myślą o hybrydzie plug-in
Napęd 2.0 Plug-in Hybrid o mocy 223 KM to nowość w gamie Toyoty C-HR. Ma zasięg w trybie elektrycznym 66 km. To także najbardziej dynamiczna odmiana nowej generacji crossovera – samochód z tym napędem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,4 s.
Zawieszenie w Toyocie C-HR 2.0 Plug-in Hybrid również zostało zmodyfikowane. W każdej wersji wyposażenia auto ma przednie amortyzatory ZF Sachs z systemem SFC z przodu. Tylne zawieszenie ma elementy zwiększające jego sztywność, które pochodzą z modelu RAV4. Na przedniej kolumnie zastosowano elementy tłumiące drgania.
Nowa Toyota C-HR w salonach w Polsce
Nowa generacja crossovera kosztuje od 139 900 zł. W programie Kinto One raty wynoszą od 1342 zł netto dla przedsiębiorców oraz od 1653 zł dla klientów indywidualnych.
Czytaj też:
Promocja na dostawcze auto Toyoty. Można zaoszczędzić 10,5 tys. złCzytaj też:
Kolekcjonerska Toyota GR Supra GT4 „100 Edition”. Powstaną tylko trzy egzemplarze