Ford Puma po liftingu w polskiej ofercie. Znamy ceny, jest też promocja

Ford Puma po liftingu w polskiej ofercie. Znamy ceny, jest też promocja

Ford Puma MY2024
Ford Puma MY2024 Źródło: Ford
Ford Puma po liftingu dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST. Gama silnikowa opiera się o silnik 1.0 EcoBoost, dostępny w czterech konfiguracjach z systemem miękkiej hybrydy.

Zaprezentowany niedawno odświeżony Ford Puma jest już dostępny w polskiej ofercie. Samochód zyskał zaawansowane rozwiązania technologiczne, wyposażenie i nowe wersje napędu. Cennik modelu po liftingu rozpoczyna się od 99 900 zł.

Ford Puma po liftingu jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia

Ford Puma MY2024

Bazowa wersja ma wyposażenie standardowe, w którym znajdują się m.in. przyciemniane tylne szyby, czujniki parkowania z tyłu, reflektory Full LED ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania wykonanymi w technologii LED, tylne światła LED i kamera cofania. Standardem jest 12-calowy dotykowy ekran systemu SYNC4 z nawigacją satelitarną, bezprzewodową obsługą Android Auto i Apple CarPlay oraz 12,8-calowy konfigurowalny cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów. W standardzie znajduje się też automatyczna klimatyzacja, oświetlenie ambientowe i tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości.

Pakiet systemów wspomagających kierowcę obejmuje m.in. system rozpoznawania znaków drogowych Traffic Sign Recognition, system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu Lane Keeping Aid i działajacy w oparciu o informacje z kamery przedniej system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami oraz funkcją hamulca pokolizyjnego – Pre-Collision Assist.

Ford Puma MY2024

Ford w przypadku Pumy stawia na prostą ofertę, dostępnych jest więc tylko kilka opcjonalnych pakietów wyposażenia – Pakiet Winter, Pakiet Driver Assistance, Pakiet Comfort oraz Pakiet Performance dla Pumy ST. Poza tym opcjonalnie dostępny jest m.in. demontowalny hak holowniczy i otwierany elektrycznie dach panoramiczny.

Wersja Titanium

Ford Puma MY2024

Titanium jest jedyną wersją dostępną ze standardowym zawieszeniem. W ST-Line i ST-Line X jest ono sportowe, a w ST jeszcze bardziej zaawansowane sportowe, które stworzono dla lepszej kontroli i osiągów samochodu, aby zmaksymalizować sportowe wrażenia. Pumę ST można wyposażyć w dodatkowo utwardzone zawieszenie Performance, które jest zawarte we wskazanym wyżej Pakiecie Performance.

Kolory i fotele

Ford Puma MY2024

Samochód dostępny jest w sześciu kolorach lakieru: Frozen White, Cactus Grey, metalizowanych: Agate Black, Desert Island Blue, Solar Silver oraz metalizowanym specjalnym Fantastic Red. Cactus Grey jest dostępny dla wszystkich wersji bez dopłaty. Wszystkie lakiery oprócz Frozen White, są dostępne także w nadwoziu dwukolorowym z dachem w czarnym kolorze Agate Black.

Przy okazji liftingu Puma otrzymała zupełnie nowe przednie fotele. I tak standardem dla Titanium jest tapicerka materiałowa w ciemnej tonacji z szarymi przeszyciami, ST-Line zawiera materiałową tapicerkę w ciemnej tonacji z czerwonymi przeszyciami, a ST-Line X tapicerkę z elementami skóry ekologicznej w ciemnej tonacji i czerwonymi przeszyciami. Wszystkie wersje otrzymały fotele w sportowym stylu. Puma ST charakteryzuje się natomiast sportowymi, kubełkowymi, podgrzewanymi fotelami Ford Performance z tapicerką z elementami skóry ekologicznej z czerwonymi przeszyciami.

Do oferty dodano także nowe wzory felg. Dla Titanium i ST-Line standardem są 17” w różnych wzorach, dla ST-Line X 18”, a dla ST 19”.

Samochód cały czas oferuje 456 litrów przestrzeni bagażowej z 81-litrowym MegaBoxem pod podłogą bagażnika. Pakowność samochodu można zwiększyć do 1 216 litrów po złożeniu tylnych siedzeń.

Odnowiona Puma z trzema możliwościami napędu

Ford Puma MY2024

Gama silnikowa modelu jest oparta o silnik 1.0 EcoBoost, który jest dostępny w czterech konfiguracjach z systemem tzw. miękkiej hybrydy.

1.0 EcoBoost Hybrid o mocy 125 KM jest dostępny zarówno z 6-biegową manualną skrzynią biegów, jak i 7-biegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift. Puma jest dostępna także w znacznie mocniejszej wersji – 155 KM – dostępnej z automatyczną skrzynią biegów Powershift. Szczytem oferty jest dostępny jedynie w Pumie ST 1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM Powershift, którego przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,4 s.

Cennik nowej Pumy

Ford Puma MY2024

Ceny Forda Puma po liftingu rozpoczynają się od 99 900 zł brutto za wersję 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM M6. Ceny ST-Line 125 KM rozpoczynają się od 109 160 zł, ST-Line 155 KM od 120 660 zł, a ST od 148 560 zł.

Promocja dla Pumy

Całą oferta objęta jest obecnie promocyjnym cennikiem. Wszystkie wersje poza bazową Titanium 125 KM M6 otrzymują dodatkowo Pakiet 4 lata ochrony: Ford Protect, gwarancja i serwis w cenie. Zawiera on ochronę pogwarancyjną do 4 lat lub 80 tysięcy kilometrów, a także bezpłatne przeglądy serwisowe zgodne z harmonogramem do 4 roku eksploatacji lub 80 tysięcy kilometrów. Wszystkie wersje oprócz Titanium otrzymują także ubezpieczenie OC i AC na rok w cenie samochodu.

Czytaj też:
Znamy skład zespołu Forda na mistrzostwa świata WRC w 2024 roku
Czytaj też:
Zimowa promocja w serwisach Forda. Niższe ceny nie tylko za wymianę opon

Opracował:
Źródło: Ford