Promocja na ładowanego z gniazdka SUV-a Lexusa. Do 80 tys. zł mniej za RX-a

Promocja na ładowanego z gniazdka SUV-a Lexusa. Do 80 tys. zł mniej za RX-a

Lexus RX
Lexus RX Źródło:Lexus
Lexus RX jest obecnie najpopularniejszym modelem w segmencie E-SUV Premium. RX 450h+ to hybryda plug-in o mocy 309 KM i 70 km zasięgu w trybie elektrycznym. Lexus kusi teraz ofertą specjalną z niską dopłatą względem klasycznej hybrydy.

Najnowsza generacja Lexusa RX utrzymuje pierwszą pozycję wśród dużych SUV-ów dzięki trzem różnym napędom hybrydowym, wyposażeniu standardowemu oraz warunkom zakupu i finansowania auta. Do końca kwietnia zarejestrowano już 1229 egzemplarzy tego modelu, a co piąty klient segmentu E-SUV Premium wyjeżdżał w tym roku na drogi właśnie RX-em.

Polacy chętnie zamawiają auto z napędem hybrydowym plug-in. RX 450h+ ma napęd o mocy 309 KM bazuje na 2,5-litrowym silniku pracującym w cyklu Atkinsona, który zespolono z silnikami elektrycznymi oraz dużą baterią litowo-jonową o pojemności 18,1 kWh. Auto ma napęd na cztery koła E-Four, a także przekładnię eCVT.

Lexus RX

RX 450h+ dzięki napędowi plug-in hybrid jest w stanie pokonać do 70 km w trybie EV, a auto może poruszać się wyłącznie na napędzie elektrycznym do prędkości 135 km/h. Cechą napędu Lexusa względem konkurencyjnych rozwiązań jest utrzymanie parametrów i osiągów po rozładowaniu baterii. Samochód przełącza się wtedy w tryb klasycznej hybrydy, zachowując dynamikę jazdy oraz średnie zużycie paliwa. RX 450h+ rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,5 sekundy, a dzięki zlokalizowaniu baterii pod płytą podłogową auto ma nisko położony środek ciężkości.

Lexus RX z niską dopłatą do napędu plug-in hybrid

Lexus RX

W salonach Lexusa dostępna jest oferta specjalna, w której obniżono ceny modelu RX z hybrydą plug-in, a różnica względem klasycznej hybrydy wynosi 25 tys. zł. RX 450h+ w wersji Prestige z pakietem Technology kosztuje teraz 380 400 zł, czyli o 79,5 tys. zł mniej niż wynosi cena katalogowa. Auto można też sfinansować w ramach Leasingu Kinto One lub Najmu Kinto One. W obu przypadkach rata została skalkulowana na 2530 zł netto miesięcznie przy dwuletniej umowie z 30 tys. km limitu przebiegu oraz 10-procentowej opłacie wstępnej. Dopłata względem analogicznej wersji RX-a 350h wynosi 100 zł miesięcznie w przypadku programów Kinto One oraz 25 tys. zł dla klienta indywidualnego.

Bogate wyposażenie

Lexus RX

W RX 450h+ Prestige z pakietem Technology standardem są 21-calowe felgi aluminiowe, światła Full LED, kamera cofania z panoramicznym widokiem, system monitorowania martwego pola (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA) oraz z przodu pojazdu (FCTA), asystent wyprzedzania na drogach szybkiego ruchu (LCA), elektryczne klamki z systemem ostrzegającym przed otwarciem drzwi w sytuacji zagrożenia kolizją (SEA), a przed kierowcą na przedniej szybie umieszczono 10-calowy kolorowy wyświetlacz HUD, który obsługiwany jest przy pomocy dotykowych przycisków na kierownicy. W przypadku wersji Prestige + Technology do wyboru jest dziewięć lakierów, a tapicerka wnętrza wykonana jest w jednym z czterech odcieni skóry naturalnej z elementami skóry syntetycznej. We wnętrzu jest 14-calowy ekran systemu multimedialnego Lexus Link Pro z wbudowaną nawigacją, asystentem głosowym Lexus Concierge oraz 12 głośnikami, a także 64-kolorowe oświetlenie ambient. O bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów oraz innych uczestników ruchu dba najnowsza generacja Lexus Safety System +3.

Lexus RXCzytaj też:
Większy zasięg dla Lexusa RZ. Do tego dochodzi spora promocja
Czytaj też:
Promocja na biznesowego Lexusa. Hybryda w cenie niższej o 47 tys. zł

Źródło: Lexus