„Napisz, gdzie jesteś”. Nowa funkcjonalność dla właścicieli aut japońskiej marki

„Napisz, gdzie jesteś”. Nowa funkcjonalność dla właścicieli aut japońskiej marki

Mitsubishi Colt
Mitsubishi Colt Źródło:Astara
Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, wprowadził dla właścicieli samochodów Mitsubishi nową funkcję na stronie internetowej. Ułatwi ona i przyspieszy udzielenie pomocy posiadaczom samochodów spod znaku Trzech Diamentów, które są nadal objęte 5-letnią gwarancją Assistance.

Nowa funkcja o nazwie „Napisz, gdzie jesteś” pomoże właścicielom nowych samochodów Mitsubishi, które zostały zarejestrowane w ciągu ostatnich 5 lat i z tej racji obejmuje je pakiet o nazwie „Zobowiązanie serwisowe Mitsubishi”.

W skład tego pakietu wchodzą 5-letnia gwarancja producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej), 5-letnia gwarancja na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej).

Kolejną częścią „Zobowiązania serwisowego Mitsubishi” jest 5-letnia gwarancja Mitsubishi Assistance: Program bez limitu przebiegu – usługa assistance, która oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w zbiorniku paliwa lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

Pomoc na zawołanie

Teraz użytkownicy aut Mitsubishi, którzy potrzebują pomocy na drodze z powodu opisanych powyżej problemów, będą mogli wezwać pomoc także przy pomocy witryny – udostępniając na niej swoje dokładne położenie. Ta funkcja pozwala na precyzyjne udostępnienie swojej pozycji na mapie i jest przydatna w sytuacji braku zasięgu sieci telefonicznej.

Nowy link będzie także pomocny i wysłany przez konsultanta w sytuacji, gdy klienci nie mogą określić swojej lokalizacji i dzwonią po pomoc. Nie ma tu potrzeby szukania formularza przez stronę, bo po krótkiej rozmowie telefonicznej link zostanie przesłany przez konsultanta Mitsubishi Assistance Program. Kolejne udogodnienie to fakt, że w przypadku, gdy klient nie umie określić swojej lokalizacji, jest on automatycznie lokalizowany przez system.

Więcej o nowej funkcjonalności i Mitsubishi Assistance Program można znaleźć na stronie Mitsubishi Assistance Package.

Czytaj też:
Nowe Mitsubishi ASX w Polsce już wkrótce. To będzie radykalnie nowocześniejsze auto
Czytaj też:
Największy polski fanklub marki motoryzacyjnej organizuje jubileuszowy zlot

Źródło: Astara