Gratka dla fanów niemieckiej motoryzacji, którzy nie mogą pojechać na salon samochodowy we Frankfurcie. W najbliższy weekend Mercedes-Benz Warszawa pokaże wszystkim chętnym w ramach dnia otwartego swoją cała gamę SUV-ów. Inne auta oczywiście też będą w salonie.
Gwoździem programu będą naturalnie nowe SUV-y w gamie modeli producenta ze Stuttgartu: GLE i GLC.
GLC to następca popularnego GLK. Średniej wielkości SUV rywalizuje na rynku z Audi Q3 oraz BMW X3. Niemcy przy okazji premiery przed trzema miesiącami wyliczali zalety nowego auta jednym tchem. W porównaniu z poprzednikiem jego zużycie paliwa spadło do 19 proc. Do tego wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne AIR BODY CONTROL, program trybów jazdy DYNAMIC SELECT i stały napęd na obie osie 4MATIC nie tylko zwiększają komfort kierowcy, ale również zwinność prowadzenia.
W Polsce auto jest oferowane z czterema silnikami:
Za przeniesienie napędu odpowiada… 9-biegowa skrzynia automatyczna 9G-TRONIC. Szeroka jest gama silnikowa Do wyboru jest pięć mocnych, a jednocześnie oszczędnych odmian o 4, 6 lub 8 cylindrach, w tym:
W wersji AMG 5,5-litrowa jednostka V8 biturbo jest teraz dostępna w dwóch wersjach mocy: 410 kW (557 KM) lub, w przypadku wariantu S, 430 kW (585 KM).
Nic tylko jeździć. Auta będzie można w sobotę 12.09 przez cały dzień w warszawskim salonie Mercedes-Benz przy ul. Gottlieba Daimlera.
Galeria:
Nowe SUV-y Mercedesa
GLC to następca popularnego GLK. Średniej wielkości SUV rywalizuje na rynku z Audi Q3 oraz BMW X3. Niemcy przy okazji premiery przed trzema miesiącami wyliczali zalety nowego auta jednym tchem. W porównaniu z poprzednikiem jego zużycie paliwa spadło do 19 proc. Do tego wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne AIR BODY CONTROL, program trybów jazdy DYNAMIC SELECT i stały napęd na obie osie 4MATIC nie tylko zwiększają komfort kierowcy, ale również zwinność prowadzenia.
W Polsce auto jest oferowane z czterema silnikami:
- GLC 220 d 4MATIC, diesel, 125 kW (170 KM)
- GLC 250 d 4MATIC, diesel, 150 kW (204 KM)
- GLC 250 4MATIC, benzynowy, 155 kW (211 KM)
- GLC 350 e 4MATIC, hybryda plug-in, 155+85 kW (211+116 KM)
9-biegowa skrzynia i potężne silniki
Dla tych, dla których GLC jest za mały, Niemcy przygotowali model GLE. Następca ML-a wyróżnia się bardziej dynamiczną stylizacją i technologiami, które wyznaczają nowe wzorce w zakresie wydajności. W efekcie także w tym modelu rzadziej odwiedzimy stacje benzynową - średnie zużycie paliwa w całej gamie silników względem poprzednika spadło o 17 proc.Za przeniesienie napędu odpowiada… 9-biegowa skrzynia automatyczna 9G-TRONIC. Szeroka jest gama silnikowa Do wyboru jest pięć mocnych, a jednocześnie oszczędnych odmian o 4, 6 lub 8 cylindrach, w tym:
- 4-cylindrowy turbodiesel o mocy 150 kW (204 KM)
- wariant plug-in GLE 500 e 4MATIC o mocy systemowej 325 kW (442 KM), zużywający średnio zaledwie 3,3 l/100 km. W trybie całkowicie elektrycznym może on pokonać dystans do 30 km
- 3-litrowy turbodiesel V6, generujący moc 190 KW (258 KM) i 620 Nm maksymalnego momentu obrotowego
W wersji AMG 5,5-litrowa jednostka V8 biturbo jest teraz dostępna w dwóch wersjach mocy: 410 kW (557 KM) lub, w przypadku wariantu S, 430 kW (585 KM).
Nic tylko jeździć. Auta będzie można w sobotę 12.09 przez cały dzień w warszawskim salonie Mercedes-Benz przy ul. Gottlieba Daimlera.
Galeria:
Nowe SUV-y Mercedesa