Ford pokaże w trakcie salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie swojego pickupa - Rangera. Czy przypadnie do gustu mieszkającym w tłoku Europejczykom?
Europejska premiera auta będzie miała miejsce właśnie w trakcie salonu motoryzacyjnego w Niemczech, a pierwsze modele powinny trafić do klientów pod koniec roku.
Europejczycy dostaną flagowego pickupa amerykańskiego producenta po faceliftingu z początku roku. Samochód ma owy pas przedni, reflektory, maskę, błotniki i osłonę chłdnicy. Wnętrze także się zmieniło i wygląda na nowoczesne. Co z jakością wykończenia, piętą achillesową amerykańskich aut? Przekonamy sięw praktyce.
Ford zapewnia, że nowy Ranger spali 6,5 litra ropy na 100 km.
Wprost.pl
Europejczycy dostaną flagowego pickupa amerykańskiego producenta po faceliftingu z początku roku. Samochód ma owy pas przedni, reflektory, maskę, błotniki i osłonę chłdnicy. Wnętrze także się zmieniło i wygląda na nowoczesne. Co z jakością wykończenia, piętą achillesową amerykańskich aut? Przekonamy sięw praktyce.
W Europie diesel
Amerykanie zdają sobie sprawę, że paliwo w Europie jest znacznie droższe, niż w Stanach Zjednoczonych. Z tego powodu pickup trafi na Stary Kontynent z trzema dieselowymi silnikami. To jednostki TDCi 2.2 (130 KM i 320 Nm), 2.2 (160 KM i 385 Nm) oraz 3.2 (200 KM i 470 Nm). Auto możemy zamówić z ręczną skrzynią biegów lub automatem, napęd na cztery koła jest opcjonalny. Normalnie moc trafia na tylną oś.Ford zapewnia, że nowy Ranger spali 6,5 litra ropy na 100 km.
Wprost.pl