W praktycznym crossoverze pojawią się nowe silniki. Pojawi się silnik benzynowy GDI o pojemności 1,5 litra z turbodoładowaniem, o mocy 163 KM. Koreańczycy przekonują, że zadowoli on klientów ceniących sobie komfort, ze względu na duży zakres obrotowy. Ale dzięki dużemu maksymalnemu momentowi obrotowemu, wynoszącemu 280 Nm, pozwoli też na dynamiczna jazdę.
Nowy silnik diesla dostępny w nowym Tivoli to zmodyfikowany turbodoładowany silnik 1,6 litra montowany we wcześniejszych wersjach. Moc silnika została zwiększona do 136 KM, a maksymalny moment obrotowy dostępny z automatyczną skrzynią biegów został ustalony na 324 Nm.
Z zewnątrz w nowym modelu zmieniono przód, jest nowy zderzak z nowym „grillem” oraz lampami przednimi i lampami przeciwmgielnymi. Również tył samochodu uległ zmianom. Pojawiły się nowe lampy zespolone, zderzak oraz drzwi bagażnika z nowym przetłoczeniem. Na zdjęciach widoczne są nowe wzory felg aluminiowych.
Jednak do największych zmian w nowym Tivoli doszło wewnątrz samochodu. Pojawił się zupełnie nowy, nowoczesny i ergonomiczny kokpit, który wyposażony może być w 8” lub 9” wyświetlacz Smart Audio obsługujący nawigację. Nowością w Tivoli będzie również 10,25” kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego również obsługujący nawigację.
Przekonstruowano przednie fotele oraz ich zagłówki. Z kolei fotele z tyłu mają nowy kształt. Więcej jest miejsca na kolana dla pasażerów podróżujących na tylnej kanapie.