Nowy Peugeot 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake. Ma niską i dynamiczną sylwetkę, po prostu przykuwa uwagę. Jest jednocześnie elegancki i przestronny, a do tego nowoczesny, bo wyposażony w najnowsze zdobycze techniki, m.in. wirtualny Peugeot i-Cockpit, system Night Vision i adaptacyjne zawieszenie.
Galeria:
Peugeot 508 SW
Jeśli klienci kupują auto „za urodę”, to Peugeota czeka premia. Auto jest niższe od poprzednika o 6 cm i 5 cm krótsze. Ma bezramkowe drzwi, co jest wyjątkiem wśród konkurentów, grubsze szyby, a przez to idealne wyciszenie i dodające drapieżności harakterystyczne tylne światła Full LED 3D.
Pod maską zamontowano silniki PureTech i BlueHDi nowej generacji. Peugeot 508 SW będzie dostępny w Polsce w gamie składającej się z 4 wersji wyposażenia oraz 5 jednostek napędowych. Podstawowa wersja to wysokoprężny BlueHDi o mocy 130 KM połączony z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active. Jego cena to 129 400 złotych. Jeśli chodzi o diesle, to wyżej w ofercie są silniki 160 i 180 KM. Benzynowe jednostki oferowane są dwie: 180- i 225-konna.
Pod koniec 2019 roku planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy 225 KM.
Czytaj też:
Moto plotki. Czy Peugeot kupi Jaguara i Land Rovera?