Stormtrak i Wolftrak. Dwie nowe ekskluzywne wersje Forda Rangera

Stormtrak i Wolftrak. Dwie nowe ekskluzywne wersje Forda Rangera

Ford Ranger Stormtrack
Ford Ranger Stormtrack / Źródło: Ford
Ford dodał dwie nowe wersje limitowane Rangera do portfolio auta w Europie. Jedna jest bardziej ekskluzywna, druga zdecydowanie terenowa.

Ford zaprezentował 12 kwietnia dwie nowe limitowane wersje Rangera: Rangera Stormtrak i Rangera Wolftrak.

Ranger Stormtrak to pickup klasy premium o wyróżniającej się stylistyce i wyposażeniu. Z kolei Ranger Wolftrak to odważnie wyglądający, wytrzymały pickup zaprojektowany z myślą o klientach, którzy pracują w terenie i oczekują doskonałych właściwości na bezdrożach, ale bez uszczerbku dla komfortu i atrakcyjności samochodu.

Nowe limitowane edycje Ranger Stormtrak i Wolftrak zaczną pojawiać się w salonach dilerskich w całej Europie od października tego roku. Ford wprowadza również nową użyteczną opcję elektrycznie sterowanej rolety skrzyni ładunkowej Power Roller Shutter dla Rangera Wildtrak z podwójną kabiną. Jest to wyposażenie standardowe w Rangerze Stormtrak.

Nowy Stormtrak – bardziej lifestyle'owy

Nowy Ranger Stormtrak, bazujący na serii Ranger Wildtrak, oferuje wyższy poziom wyposażenia z dodatkowymi funkcjami zwiększającymi komfort i z unikalnym wykończeniem. Aby zapewnić ekskluzywność tego samochodu, powstanie limitowana seria pojazdów, dostępnych w wersji Double Cab, zapewniającej przestronne tylne siedzenia lub Super Cab, z większą powierzchnią ładunkową.

Wszystkie modele Ranger Stormtrak są wyposażone w 2–litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue Biturbo o mocy 213 KM i o maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Auto ma układ napędu na cztery koła dla lepszego prowadzenia w terenie, jest wyposażone w 10–biegową automatyczną skrzynię biegów.

Ranger Wolftrak – lepszy w terenie

Ranger Wolftrak jest przeznaczony dla klientów, którzy oczekują solidnych zdolności terenowych i śmiałego wyglądu zewnętrznego. Wolftrak, bazujący na serii Ranger XLT, jest napędzany 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o mocy 170 KM, do wyboru z 6–biegową manualną lub 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Załączany system napędu na cztery koła z funkcją zmiany biegów pod obciążeniem, elektronicznie blokowany tylny mechanizm różnicowy i terenowe opony należą do wyposażenia standardowego, umożliwiając jazdę w trudnych warunkach terenowych, a niskie przełożenie napędu na cztery koła poprawia możliwości pokonywania stromych wzniesień i grząskich nawierzchni.

Ford przewiduje, że Ranger Wolftrak będzie cieszył się dużym zainteresowaniem klientów z branży rolniczej, leśnej i turystycznej, a także nabywców prywatnych. Ładowność 1 tony i maksymalna masa holowanej przyczepy 3500 kg zapewniają znaczne możliwości przewozu ładunków, a dodatkowym atutem będzie wtedy standardowa wykładzina ochronna w skrzyni ładunkowej.

Czytaj też:
Jest cennik nowego Forda Mustanga. Mach-E od 216 120 zł

Galeria:
Ford Ranger Stormtrak/Wolftrak
Źródło: Ford
-
 0

Czytaj także