Dwie tony rozpędzone do setki w 7,6 s? I to czym? Wydawałoby się, że nowy lexus RX400h musi mieć pod maską coś naprawdę mocnego - przynajmniej ośmiocylindrowy silnik z jego charakterystycznym rykiem. Natomiast do tego świetnie prezentującego się auta, przypominającego trochę terenówkę (choć zdecydowanie lepiej sprawdza się ono na szosie niż na wertepach), wmontowano silnik hybrydowy (połączenie silnika spalinowego z elektrycznym; w tym wypadku zastosowano V6 o pojemności 3,3 l), który znakomicie sprawdził się już w toyocie prius. Dzięki temu rozwiązaniu ten masywny samochód porusza się bardzo szybko i praktycznie bezszelestnie, a spala zaledwie 8 l/100 km.
Więcej możesz przeczytać w 26/2005 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.