Celem partnerstwa jest udostępnienie klientom wygodnego dostępu do najważniejszych danych na temat pochodzenia i historii kupowanych samochodów.
Obie firmy zgodziły się udostępnić dane o pojazdach klientom sieci AAA Auto bez dodatkowych opłat – bezpośrednio na swoich stronach internetowych. – Klienci otrzymują podstawowe dane na temat historii samochodu bez konieczności podejmowania jakichkolwiek zobowiązań czy składania deklaracji zakupu. Jesteśmy pierwszym dealerem samochodów używanych w Polsce, który oferuje bezpłatną weryfikację CarVertical wszystkich aut w swojej ofercie. Postrzegamy to również jako kolejny krok w kierunku podwyższenia jakości funkcjonowania rynku samochodów używanych – powiedziała Karolína Topolová z czeskiego Aures Holding, która to firma jest właścicielem AAA Auto.
Rośnie popyt na poznanie historii
– Jesteśmy przekonani, że udostępnianie danych o historii pojazdów przez sprzedającego pozwoli znacząco zwiększyć transparentność na rynku i zapewnić nabywcom lepsze doświadczenia zakupowe. Jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo przyczyni się do większej przejrzystości na rynku – powiedział Daniel Artisiuk, odpowiedzialny za działalność CarVertical na polskim rynku. – CarVertical działa na 28 rynkach, głównie w Europie. Sprawdzamy pojazdy zarówno z rynku krajowego, jak i zagranicznych. Do ochrony sprzedawców i konsumentów wykorzystujemy około 900 źródeł danych – wyjaśnił Daniel Artisiuk i dodał, że zainteresowanie weryfikacją historii samochodów używanych w Polsce, zwłaszcza wraz z ich rosnącym importem, wciąż rośnie.
Czytaj też:
Jak chronić swój samochód przed plagą kradzieży części?Czytaj też:
Używane elektryki. Czy będzie rewolucja na polskich drogach?Czytaj też:
Samochody używane. Auta, które zmieniają właścicieli, mają więcej ukrytych wad