Znamy ceny nowego Hyundai’a i30 N Line

Znamy ceny nowego Hyundai’a i30 N Line

Dodano: 
Nowy i30 dostępny jest w trzech wersjach nadwozia z czterema układami napędowymi, w tym także hybrydowymi 48V. Usportowiona wersja N Line dostępna jest od 88 400 złotych.

Polski oddział Hyundai’a ogłosił ceny nowego i30 N Line w wersjach nadwoziowych: Hatchback, Fastback i Wagon. Samochód zyskał nowy design i zaawansowane systemy łączności, a do oferty dołączy zelektryfikowany, 48-woltowy układ hybrydowy.

Hyundai i30 N Line
Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, tylne czujniki parkowania i kamerę cofania. Wersja N Line z zewnątrz wyróżnia się pakietem stylistycznym N Line, światłami do jazdy dziennej LED, tylnymi światłami LED, zaciemnionymi szybami oraz lusterkami bocznymi w kolorze czarnym błyszczącym. Natomiast we wnętrzu znajdują się sportowe fotele N Line z regulacją długości siedziska i podparcia lędźwiowego oraz metalowe nakładki na pedały.

Hyundai i30 N Line
Samochód standardowo wyposażony jest w systemy bezpieczeństwa takie jak: asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych, system utrzymywania pasa ruchu (LKA), system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAW), inteligentne światła drogowe (HBA).

Hyundai i30 N Line
Nowy Hyundai i30 N Line z silnikiem benzynowym 1.5 T-GDi 48V i manualną skrzynią biegów kosztuje w obecnie obowiązującej promocji 100 900 zł. Odmiana Fastback jest droższa o 2 500 złotych, a Wagon o 3 000 złotych. Automatyczna skrzynia i tu kosztuje ekstra 6 000 złotych.

Hyundai i30 N Line
Podstawowy i30 N Line z silnikiem benzynowym 1.0 T-GDi i manualną skrzynią biegów kosztuje w obecnie obowiązującej promocji 88 400 zł. Odmiana Fastback jest droższa o 4 500 złotych, a Wagon o 3 000 złotych. Dla wszystkich wersji nadwoziowych dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 6 000 złotych.

Hyundai i30 N Line
Hyundai i30 N Line z topowym układem napędowym oferuje lepsze osiągi w porównaniu do poprzednika z silnikiem 1.4 T-GDI o mocy 140 koni mechanicznych. Nowy model z najmocniejszym układem napędem na rozpędzanie się od 0 do 100 km/h potrzebuje o 0,5 sekundy mniej niż poprzednik. 100 km/ h pojawia się na liczniku po 8,4 sekundy.

Hyundai i30 N Line
W ofercie nowego i30 N Line do wyboru dostępne są cztery układy napędowe. Bazowy silnik benzynowy 1.0 T-GDi o mocy 120 KM jest dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną (6MT), a także siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT). Natomiast nowa, flagowa jednostka w gamie i30, czyli 1.5 T-GDi o mocy 160 KM standardowo występuje z 48-woltowym hybrydowym układem napędowym i dostępna jest z sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (6iMT) lub siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT).

Hyundai i30 N Line
Inspirowana sportami motorowymi wersja N Line została poddana kompleksowym zmianom wyglądu w modelach i30 Hatchback i Fastback. Po raz pierwszy wersja N Line jest dostępna również w i30 Wagon. Oznacza to, że wersja N Line jest dostępna dla wszystkich trzech typów nadwozia.
Czytaj także:
Kontrowersyjny, ale bardziej charakterystyczny. Nowy Hyundai Santa Fe
Czytaj także:
Co już wiemy o sportowym Hyundai’u i20 N?

Opracował:
Źródło: Hyundai

Czytaj także