D wyboru są wersje ID.3 z akumulatorem o pojemności 58 kWh i z akumulatorem o pojemności 77 kWh. Początkowo wszystkie wersje są oferowane z silnikiem o mocy 150 kW/204 KM, który współpracuje z 1-biegową przekładnią automatyczną. Wyposażenie seryjne obejmuje m.in. systemy – Front Assist, Lane Assist, Traffic Sign Recognition, światła z przodu i z tyłu w technologii LED, klimatyzację Climatronic oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
Modelem ID.3 Volkswagen wkracza w świat elektromobilności. Auto powstało na modułowej platformie podłogowej MEB, przeznaczonej do budowy samochodów elektrycznych. Silnik o mocy 204 KM napędza tylne koła.
W późniejszym etapie do oferty dołączy ID.3 Pure, którego akumulator pozwoli na przejechanie do 330 kilometrów na jednym ładowaniu. Dostępny on będzie w cenie wynoszącej mniej niż 130 tys. złotych.
W chwili rozpoczęcia sprzedaży ID.3 jest dostępny w siedmiu zdefiniowanych wersjach, które zawierają wyposażenie najchętniej wybierane przez klientów. Dzięki temu wybór preferowanej wersji jest bardzo prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować zamówiony egzemplarz.
ID.3 z akumulatorem o pojemności 58 kWh, który pozwala na pokonanie 426 km, jest dostępny w wersjach:
-
Pro Performance za 155 890 zł,
-
Pro Performance Life za 164 490 zł,
-
Pro Performance Business za 178 190 zł,
-
Pro Performance Style za 178 990 zł,
-
Pro Performance Family za 182 890 zł.
Wersje ID.3 wyposażone w akumulator o pojemności 77 kWh, który zapewnia zasięg do 549 km, to:
-
Pro S za 179 990 zł,
-
Pro S Tour za 214 490 zł.
Podczas konfiguracji modelu, w pierwszym kroku należy wybrać jedną z wymienionych powyżej, preferowaną wersję ID.3. Na kolejnym etapie zdecydować należy o kolorystyce: wnętrza (oferowane są trzy warianty) i nadwozia (dostępnych jest sześć lakierów). Po wybraniu preferowanych obręczy kół (dostępne są zarówno 18”, 19” jak i 20-calowe), klient może zdecydować się na wyposażenie opcjonalne (np. pompa ciepła, bagażnik do przewozu rowerów, kabel do ładowania Mode-2, akcesoria).
Samochód w tej wersji można ładować: z mocą 100 kW prądem stałym (125 kW dla wersji Pro S) i 11 kW prądem zmiennym.
Docelowo oferta ID.3 obejmie pięć pakietów wyposażenia, dostępnych jako Basic lub Plus, w zależności od wersji. Są to pakiety: Design, Infotainment, Comfort, Assistance i Sport (tylko w wersji Plus). Poszczególne pakiety są elementami wyposażenia standardowego aktualnie dostępnych wersji, skonfigurowanych na akumulatorach Pro Performance i Pro S.
Czytaj też:
Elektryk inny niż wszystkie. Mazda MX-30 wchodzi na rynek, jak ceny i finansowanie?