Chociaż może nie tylko te, bo liczb jest więcej. Silnik auta to naprawdę potężna maszyna. Za rezerwę mocy odpowiada 4,4-litrowy silnik V8 z doładowaniem bi-turbo, który wytwarza imponujące 621 KM. Maksymalny moment obrotowy motoru to 800 Nm, a jest on dostępny już od 2000 obr./min, co zapewnia energiczne dostarczanie mocy przez cały czas.
Bestia w owczej skórze
Po sukcesie BMW Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé, ALPINA poszerza swoją ofertę w segmencie premium o nowe BMW Alpina B8 Gran Coupé. Auto łączy wydajność, dynamikę i komfort, ale łączy je w stonowanym i nie pokazującym mocy od razu nadwoziu.
Prędkość maksymalna nowego auta to 324 km/h. Ma ono dopasowany dźwięk V8, specjalnie opracowany dzięki sportowemu układowi wydechowemu ze stali nierdzewnej. Został zaprojektowany w celu zmniejszenia ciśnienia wstecznego i oferuje odważny, naturalny dźwięk potężnego silnika V8. Kierowca może wpływać na dźwięk przełączając się między trybem Comfort i Sport, który steruje aktywnymi klapami wydechowymi.
Sportowiec na długie dystanse
By spotęgować przyjemne wrażenia z jazdy przekonstruowano zawieszenie. W przypadku BMW Alpina B8 jest bardziej harmonijnie wyważone, łączy komfort jazdy na długich dystansach z precyzyjnymi właściwościami jezdnymi. Adaptacyjne amortyzatory zapewniają szeroki zakres, są regulowane od Comfort+ do Sport+.
Z wyglądu Gran Coupé wyróżnia się eleganckimi liniami. Atletyczny charakter dodatkowo podkreślają elementy aerodynamiczne Alpina. Kute koła Alpina Classic z minimalistycznym wzorem szprych to kolejny znak rozpoznawczy auta.
Czytaj też:
Nowe logo i obietnica zmian w Peugeocie. Koniec samochodów spalinowych?