To najważniejsza premiera Forda od lat na całym świecie. Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży i zanim pierwsze egzemplarze trafiły do Polski, nabywców znalazły wszystkie samochody. To łącznie 220 egzemplarzy. 75 proc. to zamówienia na wersję z napędem na wszystkie koła i baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh. Klienci zdecydowanie postawili na żywiołowy kolor Lucid Red. Najwięcej zamówień zebrano w Warszawie i okolicach (łącznie 50 szt.), Górnym Śląsku (26 szt.) i Trójmieście (25 szt).
Tylko u wybranych dealerów
Sprzedażą Mustanga Mach-E zajmują się jedynie wyselekcjonowani dealerzy, którzy muszą spełniać podwyższone standardy w obszarach sprzedaży i serwisu. To między innymi: specjalna strefa ekspozycyjna w salonie, zewnętrzna ładowarka dla aut EV, a w przypadku serwisu dedykowane wyposażenie i narzędzia do naprawy samochodów zelektryfikowanych oraz wykwalifikowana kadra w zakresie obsługi aut elektrycznych.
W pełni elektryczny SUV Mustang Mach-E to ważna dla Forda nowość na rynku. Model oferuje zasięg elektryczny do 610 km i możliwość napędu na cztery koła. Całkowicie nowa platforma Mustanga Mach-E została opracowana przez zespół specjalistów w celu pełnego wykorzystania szans na maksymalizację osiągów samochodu, jakie wynikają z rozkładu masy i charakterystyki momentu obrotowego w pełni elektrycznego układu napędowego.
Zdalne aktualizacje w aucie
Mustang Mach-E jest pierwszym modelem Forda, który otrzymał bezprzewodową aktualizację oprogramowania. Umożliwia ona aktualizację prawie wszystkich modułów danych pojazdu. Oznacza to, że Ford może przez wiele lat stale dostarczać swoim samochodom nowe funkcje i ulepszenia jakościowe.
Czytaj też:
Ministerstwo Jarosława Gowina ma dobre wieści dla szefa Forda
Ford Mustang Mach-E