Jest cennik nowego dostawczego Peugeota

Jest cennik nowego dostawczego Peugeota

Peugeot e-Partner
Peugeot e-Partner Źródło:Stellantis
Marka Peugeot jest jednym z pierwszych producentów oferujących pełną gamę elektrycznych samochodów użytkowych w Europie. Teraz prezentuje ostatnie brakujące ogniwo.

Peugeot e-Partner uzupełnia ofertę nowych Peugeotów e-Experta (International Van of the Year 2021) i Peugeot e-Boxera.

Kolejne generacje Peugeota Partnera odniosły duży sukces na rynku. Model zdobył liczne nagrody, w tym tytuł International Van of the Year 2019. Od momentu debiutu rynkowego w 1996 roku, został wyprodukowany w liczbie 2 milionów sztuk i trafił na rynki ponad 100 krajów.

Najnowsza generacja Peugeota Partnera jest liderem na rynku europejskim, w segmencie małych samochodów dostawczych, od debiutu w 2018 roku. Teraz jest dostępna z napędem w 100 proc. elektrycznym – również na polskim rynku.

Wybór napędu po stronie klienta

– Po premierze Peugeota e-Experta i Peugeota e-Boxera, kolej na Peugeota e-Partnera, który uzupełnia ofertę samochodów dostawczych marki oferujących w 100 proc. elektryczny napęd. Jest to kolejny przykład strategii marki „Power Of Choice” zakładającej wybór rodzaju napędu – spalinowego lub elektrycznego – bez kompromisu jeśli chodzi o funkcjonalność i styl. Podobnie jak poprzednicy Peugeot e-Partner zachowuje wszystkie cechy wersji z klasycznym napędem oferując dodatkowo zerową emisję. Klienci nowego Peugeota e-Partnera na pewno docenią jego komfort, dopasowanie do wymogów transportowych różnych branż, dużą przestrzeń ładunkową, a także wyrazisty styl i zaawansowane technologie. Cieszę się, że oferta marki Peugeota, w bardzo konkurencyjnym na rynku polskim segmencie samochodów dostawczych, staje się dzięki Peugeot e-Partnerowi jeszcze bardziej kompletna - powiedział Alessandro Renda, dyrektor marki Peugeot w Polsce.

Nowy Peugeot e-Partner oferuje:

  • zasięg do 275 km zgodnie z protokołem WLTP,
  • 2 długości nadwozia (Standard i Long),
  • 2 rodzaje nadwozia: furgon (do 3 miejsc) i furgon brygadowy (do 5 miejsc),
  • możliwość holowania przyczepy do 750 kg,
  • ładowność użytkową o masie do 800 kg,
  • pojemność ładunkową do 4,4 m3, dokładnie taką samą jak w przypadku wersji spalinowych.

Czytaj też:
Stellantis kieruje pracowników z Polski na Słowację. W tle kryzys półprzewodników

Galeria:
Peugeot e-Partner
Źródło: Stellantis