Właściciele Fordów dostali nową usługę serwisową. Wymiana części tylko na oryginały

Właściciele Fordów dostali nową usługę serwisową. Wymiana części tylko na oryginały

Warsztat samochodowy
Warsztat samochodowy Źródło: Ford
Business Service Club (BSC) to nowy program dla klientów Forda. Obejmuje on kompleksową obsługę posprzedażną realizowaną wyłącznie w ASO marki. Przedstawiamy szczegóły oferty w programie.

Business Service Club jest oferowany przez 59 dilerów (to blisko 90 proc. wszystkich ASO Forda) w całej Polsce. Naprawy dokonywane są wyłącznie na bazie oryginalnych części Forda. Roboczogodzina jest wyceniana jednolicie w całej sieci marki, a klient może dodatkowo liczyć na rabat na części. Co ważne, Ford zapewnia monitoring procesu napraw pojazdów.

Cztery poziomy programu

Warsztat samochodowy

Klienci mogą korzystać z czterech pakietów Ford Business Service Club:

  • BSC Opieka to pakiet obsługi serwisowej skierowany do klienta biznesowego serwisującego samochody w całej Polsce i posiadającego co najmniej pięć samochodów we flocie. Klient może liczyć na koordynatora BSC, który pomoże mu w bieżącej obsłudze floty, oraz na ułatwienia w zakresie organizacji napraw, np. na zbiorczą fakturę za wszystkie wykonane czynności. Dodatkowymi bonusami są rabaty na części w serwisie mechanicznym oraz preferencyjne stawki wynajmu samochodów zastępczych.
  • BSC Opieka Premium to pakiet, który jest skierowany do właścicieli co najmniej 30 samochodów we flocie. Ford zapewnia wszystkie powyższe korzyści w zamian za co najmniej jeden przegląd danego samochodu w roku. W obu wymienionych programach można także otrzymać dodatkowe rabaty wynikające z okresowego programu BSC+. To program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych.
  • BSC Twój Wybór to propozycja skierowana do najmniejszych przedsiębiorców, którzy serwisują swoje samochody lokalnie u jednego dealera. Także w tym wariancie otrzymują oni koordynatora BSC, który może być im przydatny.
  • BSC AZNN to pakiet obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych w Autoryzowanych Zakładach Napraw Nadwozi Forda. Jest on skierowany do klientów korzystających z BSC Opieka albo BSC Opieka Premium i gwarantuje obsługę w sieci 44 punktów AZNN na jednolitych warunkach. Klient w przypadku potrzeby otrzymuje m.in. bezpłatne holowania lub bezpłatny samochód zastępczy.

Czytaj też:
Teraz mechanikowi można dosłownie patrzeć na ręce. Pod warunkiem, że ma się Toyotę

Źródło: Ford