Toyota uruchomiła usługę Toyota Video Service Advisor, dzięki której klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca. Aplikacja Toyota Video Service Advisor pozwala szybko sprawdzić, w jakim stanie jest samochód oddany do serwisu, odtwarzając film z przeglądu. Decyzja o instalacji aplikacji należy do użytkownika – nie jest wymagana przez Toyotę ani autoryzowane serwisy marki.
Można patrzeć serwisowi na ręce. Dosłownie
Dzięki nowej usłudze właściciel Toyoty serwisowanej w ASO może zdalnie zapoznać się szczegółowo ze stanem pojazdu i zaproponowanym zakresem czynności serwisowych oraz uzyskać od doradcy wszelkie wyjaśnienia w kwestiach technicznych i propozycje najlepszych rozwiązań. Aplikacja umożliwia zdalne zaakceptowanie zakresu dodatkowych prac i ich kosztów. W razie pytań czy potrzeby dodatkowych ustaleń można się szybko skontaktować z doradcą.
Aplikacja to także oszczędność czasu przy odbiorze samochodu. Oddanie auta do przeglądu lub naprawy staje się prostsze, jeśli połączyć korzystanie z aplikacji z usługą Door to Door.
Jak przekonuje Toyota, program Video Service Advisor jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy zlecić wykonanie przeglądu samochodu w Autoryzowanym Serwisie Toyoty, a następnie otworzyć otrzymany link do bezpiecznej strony, na której jest osadzona aplikacja i uwierzytelnić się.
W aplikacji można zapoznać się z filmem z przeglądu samochodu oraz przejrzeć zakres rekomendowanych przez serwis prac dodatkowych wraz z ich kosztorysem. Akceptacja lub odrzucenie każdej pozycji jest proste i szybkie. Cała operacja trwa tylko kilka minut. Płatności można dokonać przelewem, kartą lub gotówką w salonie Toyoty.
Czytaj też:
Motoryzacyjny gigant dołącza do ekologicznej inicjatywy Banku Gospodarstwa Krajowego