Premiera Aygo X Undercover odbyła się na pokazie kolekcji Undercover Fall 2023 podczas Tygodnia Mody w Paryżu. Jego sprzedaż na świecie zostanie ograniczona do 5 000 egzemplarzy.
Nowe Aygo X Undercover odzwierciedla koncepcję projektowania Juna Takahashiego, który stawia na nonkonformizm, eksperymentalność i łamanie stereotypów. Kompozycja kolorystyczna nadwozia to połączenie dwóch tonacji szarości z akcentami w odcieniu koralowym. Elementy te znajdziemy na zderzakach, czarnych aluminiowych felgach 18“ oraz we wnętrzu. Kabina wyróżnia się tapicerkami z logotypem Undercover i dywanikami o specjalnym wzorze z monogramem. Wsiadając do samochodu, po bokach dachu można zauważyć ozdobne elementy z hasłem Chaos/Balance.
Limitowana edycja
Samochód stylizowany według najnowszych trendów zostanie wyprodukowany w liczbie 5 000 egzemplarzy. Kampania reklamowa związana z premierą samochodu osadzona jest w fikcyjnym świecie, który łączy charakter dwóch miast-ikon: Paryża i Tokio. To miasto, w którym rzeczywistość wirtualna przenika się z fizyczną, a elegancja paryskiej dzielnicy Le Marais spotyka się z undergroundową kulturą dzielnicy Harajuku.
Czytaj też:
Nowa Toyota Corolla na 2023 rok. Odświeżona stylistyka, lepsze osiągi i nowocześniejsze technologieCzytaj też:
Kultowe Toyoty Corolle AE86 z bezemisyjnymi napędami. Niezwykły projekt Gazoo Racing