Raporty dotyczące używanych aut zmieniają się. Będzie bardziej czytelnie

Raporty dotyczące używanych aut zmieniają się. Będzie bardziej czytelnie

Samochody używane
Samochody używane Źródło:Santander
Zajmująca się monitorowaniem historii pojazdów używanych firma carVertical dokonuje rebrandingu. Złożony proces obejmuje nie tylko modyfikację logo i firmowej kolorystyki, ale też zmiany w strukturze samych raportów. Dzięki aktualizacji będą one łatwe do interpretacji także przez osoby, które nie interesują się motoryzacją, ale tak samo jak fachowcy czy pasjonaci chcą uniknąć wpadki podczas zakupu samochodu na rynku wtórnym.

Poza nowym logo, kolorystyką i innymi cechami charakteryzującymi markę, carVertical całkowicie przebudował swoją główną usługę – raporty historii pojazdów. Będą one dostępne za pośrednictwem strony internetowej oraz całkowicie przeprojektowanej aplikacji.

Przyjaźniejsze dla zwykłych klientów

Polska od początku działalności była dla firmy jednym z najważniejszych rynków. Według statystyk 1 na 8 samochodów ma tutaj cofany licznik, a zatem takie narzędzia jak raporty okazują się niezwykle pomocne.

Wewnętrzne analizy sprzedażowe wykazały, że głównymi klientami kupującymi raporty są profesjonaliści, czyli osoby z branży motoryzacyjnej (np. sprzedawcy aut używanych) oraz pasjonaci motoryzacji, którzy znają się na mechanice samochodowej, zdają sobie sprawę z pewnych zagrożeń rynku i świadomie płacą za to, aby zminimalizować ryzyko zakupu samochodu, który w przeszłości przeszedł jakiś poważny wypadek lub ma cofnięty licznik.

W firmie pojawiło się wyzwanie – jak dotrzeć do osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z motoryzacją lub do tych, którzy traktują ją przedmiotowo i niespecjalnie orientują się w niebezpieczeństwach związanych z zakupem samochodu używanego?

– Aby uczynić rynek pojazdów używanych w Polsce bardziej przejrzystym, musimy dotrzeć do szerszej grupy odbiorców – nie tylko profesjonalistów, „petrolheadów” i fanów motoryzacji. Właśnie dlatego wprowadzamy ważne aktualizacje do naszej aplikacji i raportów historii pojazdów, a także podkreślamy zachodzące zmiany nowym logo i zmodyfikowaną kolorystyką. Choć nasi obecni klienci reprezentujący społeczności ekspertów, fachowców i pasjonatów są dla nas niezwykle ważni, musimy wychodzić również naprzeciw pozostałym kierowcom, bo przecież głównym priorytetem i misją carVertical jest uczynienie rynku pojazdów używanych bezpiecznym i atrakcyjnym dla każdego – powiedział Rokas Medonis, prezes carVertical.

Co nowego w raportach?

Nowe raporty mają więcej wyjaśnień dotyczących poszczególnych danych. Zawierają także informacyjne grafiki i porady.

Pomagają kupić używane samochody w dobrym stanie, także tym osobom, które nie znają się na motoryzacji. Ujawnione w raportach wady (wypadki, cofnięty licznik, nieudane przeglądy techniczne) stają się kartą przetargową przy negocjowaniu ceny.

Wraz z nowym raportem i aplikacją pojawi się przeprojektowany blog dostarczający pomocnych wskazówek i treści inspirowanych przez ekspertów. Nowy blog będzie zawierał infografiki i poradniki wideo.

Firma chce podkreślić, że sprawdzenie historii pojazdu jest ważne nie tylko dla osób zainteresowanych jego zakupem. Może być również przydatne dla właścicieli starających się utrzymać swoje pojazdy w dobrej kondycji, a także dla tych, którzy planują sprzedaż w dobrej cenie.

Czytaj też:
Używany motocykl na ten sezon. Jak uniknąć wpadki przy zakupie?
Czytaj też:
Ranking najczęściej kradzionych aut. Trzy pierwsze miejsca dla jednego producenta

Źródło: CarVertical