Sieć Toyota Pewne Auto to bardzo dobre miejsce, by kupić Toyotę z drugiej ręki, przekonuje importer. Do salonów do ponownej sprzedaży trafiają zadbane auta poleasingowe, auta poekspozycyjne dealerów lub oddawane w rozliczeniu przez lojalnych klientów Toyoty.
Sieć dealerska liczy już 80 punktów w całej Polsce, a w ostatnim czasie sprzedaż samochodów używanych rozpoczęło stacje Toyota Professional Wrocław – Siechnice oraz Toyota Professional Bielsko-Biała. W ramach programu funkcjonują również odrębne salony Toyota Pewne Auto. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie kolejnej placówki w Warszawie.
Rekordowe półrocze Toyota Pewne Auto
Sprzedaż samochodów używanych w ramach programu Toyota Pewne Auto wzrosła w pierwszych sześciu miesiącach 2023 roku o 20 proc. Z salonów klienci odebrali 13 885 aut wszystkich marek. 79 proc. z nich stanowiły samochody Toyoty.
Najczęściej wybieranym modelem była Corolla. Na ten model zdecydowało się 3187 nabywców. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się też modele Yaris (2219 aut) oraz Toyota C-HR (1449 aut).
O 4 punkty procentowe wzrosła sprzedaż używanych hybryd. W pierwszym półroczu auta ze zelektryfikowanymi napędami stanowiły 35 proc. wszystkich samochodów objętych programem, a największą popularnością cieszyła się Corolla. W ramach programu Toyota Pewne Auto sprzedano 1483 hybrydowych odmian tego auta. Klienci chętnie sięgają też po hybrydowe SUV-y i crossovery z drugiej ręki. Od stycznia do czerwca sprzedano 1250 egzemplarzy używanej Toyoty C-HR oraz 681 egzemplarzy modelu RAV4 w ramach Toyota Pewne Auto.
Wiedza i pewność
W stacjach Toyota Pewne Auto klienci otrzymują rzetelną informację o stanie samochodu na podstawie wszechstronnej, zestandaryzowanej kontroli jakości, z której przygotowywany jest 145-punktowy protokół. Obejmuje on m.in. zgodność numeru VIN, działanie wszystkich elementów wyposażenia wnętrza, multimediów i systemów bezpieczeństwa, stan tapicerki i materiałów wykończeniowych, działanie świateł, pomiar grubości lakieru oraz kontrolę stanu nadwozia pod kątem zarysowań, wgnieceń i rdzy czy pasowania zderzaków i drzwi. Podwozie, koła i układ napędowy są sprawdzane zarówno na podnośniku, jak i podczas jazdy testowej. Auta innych marek są przygotowane do sprzedaży zgodnie z tymi samymi zasadami i procedurami co samochody Toyoty.
Czytaj też:
Nowa Toyota C-HR wyceniona. Sześć wersji wyposażenia do wyboruCzytaj też:
Polacy oszaleli na ich punkcie. W Polsce lawinowo rośnie popularność tego napędu