Renault pokazało pierwsza zakamuflowane jeszcze zdjęcia nowego Mastera. Niewiele widać, ale Francuzi podzielili się także pierwszymi informacjami.
Jak czytamy, stylistyka nadwozia typu „Aerovan” zapewniać ma wyższą efektywność. Auto ma zużywać nawet o 21 proc. mniej energii w wersji elektrycznej i mieć o 1,5 l/100 km niższe spalanie w wersji z silnikiem spalinowym.
Flagowy model nowej generacji furgonów zostanie zaprezentowany na targach Solutrans już za kilka dni. Przypomnijmy, że Renault Master to model, który odniósł duży sukces. Od 1980 roku sprzedano ponad 3 miliony Masterów.
Dłużej, za mniej
Nowe Renault Master ma być bardziej wydajnym autem i w 100 proc. wyposażonym w technologie Renault Connect. Jak zapewnia producent, nowy model może pokonać znacznie większy dystans mniejszym kosztem, a także dostosuje się do bieżących potrzeb użytkownika.
Podobnie jak poprzednie Mastery, nowy model będzie produkowany we francuskim zakładzie w Batilly, który został zmodernizowany, aby umożliwić wprowadzenie nowoczesnych procesów produkcyjnych.
To zaledwie pierwsze informacje, więcej po debiucie.
Czytaj też:
Przedsiębiorcy przyspieszają pod koniec roku. Ruszyli na zakupyCzytaj też:
Samochody dostawcze z drugiej ręki. Czy warto kupić używane auto od dealera?