Domyślacie się już? Tak, chodzi o Toyotę, z jej najpopularniejszym SUV-em.
Toyota RAV4 Plug-In Hybrid została wybrana najbardziej godnym polecenia modelem w tegorocznej analizie brytyjskiej organizacji Which?. Najmocniejszy i najbardziej oszczędny wariant SUV-a został wskazany przez ponad 50 tysięcy użytkowników spośród 60 tysięcy ankietowanych.
50 z 60 tysięcy
Każdego roku organizacja Which? przeprowadza badanie celem którego, w oparciu o wskaźnik zadowolenia klientów i prawdopodobieństwo, że właściciel zarekomenduje swój model bliskiej rodzinie lub znajomym, jest wskazanie najbardziej i najmniej godnego polecenia samochodu na rynku. Z tegorocznych wyników ankiety jednoznacznie wynika, że najbardziej godnym polecenia autem na rynku jest Toyota RAV4 Plug-In Hybrid. Ta wersja SUV-a została wskazana przez ponad 50 tysięcy respondentów spośród 60 tysięcy ankietowanych. Kluczowe atuty Toyoty RAV4 Plug-In Hybrid zdaniem ankietowanych to przede wszystkim niskie zużycie paliwa, dobre osiągi oraz wysoki poziom komfortu.
– Właściciele Toyoty RAV4 powiedzieli nam, że ten model to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o codzienną jazdę, wyjątkową praktyczność, swobodną jazdę i bezpieczeństwo. Podkreślano także niezawodność Toyoty. Wariant PHEV zapewnia doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa nawet wtedy, gdy nie można regularnie ładować baterii – powiedziała Natalie Hitchins, szefowa działu Home Products and Services w Which?.
306 KM, najmocniejsza wersja Ravki
Toyota RAV4 Plug-In Hybrid to najmocniejsza wersja w blisko 30-letniej historii modelu. Hybrydowy układ, którego sercem jest 2,5-litrowy, benzynowy silnik Hybrid Dynamic Force, generuje moc łącznie 306 KM, co pozwala rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 6 sekund. Auto jest standardowo wyposażone w inteligentny, elektryczny napęd na wszystkie koła AWD-i. Litowo-jonowy akumulator o pojemności 18,1 kWh umożliwia jazdę w bezemisyjnym trybie EV na dystansie do 75 km wg WLTP. W mieście Toyota RAV4 Plug-In Hybrid może pokonać do 100 km bez żadnych emisji. Korzystając jedynie z napędu elektrycznego auto może rozwinąć prędkość do 135 km/h.
Czytaj też:
Jest prototyp elektrycznej Toyoty HiluxCzytaj też:
Car of The Year 2024. Jest lista siedmiu finalistów konkursu