Scenic E-Tech electric to samochód zaprojektowany jako główny środek transportu w rodzinie, tak jak jego poprzednik. Tamten był minivanem, teraz Scenic jest SUV-em. Na dodatek wyposażonym w 100 proc. elektryczny napęd, dysponującym zasięgiem 625 km w cyklu WLTP i możliwością szybkiego ładowania z terminali o mocy do 150 kW.
Wyposażenie standardowe
Scenic E-Tech electric powstał na dedykowanej platformie elektrycznej, ma koła przesunięte w stronę rogów nadwozia, duży rozstawow osi (2,78 m), płaską podłogę i kompaktowy akumulator trakcyjny. Przestrzeń ładunkowa w bagażniku wynosi 545 litrów. Do wyposażenia kabiny należy przeszklony dach Solarbay o regulowanej przezroczystości i pomysłowy wielofunkcyjny tylny podłokietnik Ingenius. Auto sprzedawane będzie z systemem multimedialnym openR Link z wbudowaną przeglądarką Google, aplikacjami informacyjno-rozrywkowymi oraz sygnaturą dźwiękową pojazdu, która jest owocem współpracy z artystą, kompozytorem i autorem Jeanem-Michelem Jarre’em.
Jedna z najlepszych propozycji cenowych na rynku
Cena podstawowej wersji Scenica E-Tech electric – techno 170 KM comfort range – wynosi 202 900 zł, techno 220 KM long range – 219 900 zł, a najwyższej wersji, iconic 220 KM long range – 233 900 zł. Samochody pojawią się gotowe do jazd testowych w salonach Renault w czerwcu 2024 roku.
Czytaj też:
Nowe Audi Q6 e-tron. Dopracowany to mało powiedzianeCzytaj też:
Wiosna na budowach. Drogowcy informują, co czeka kierowców
Renault Scenic E-Tech electric