Nowa Mazda CX-80. Mamy pełen cennik i listę wersji

Nowa Mazda CX-80. Mamy pełen cennik i listę wersji

Mazda CX-80
Mazda CX-80 Źródło:Mazda
To potencjalny bestseller, oczywiście wśród zamożniejszej klienteli (ale taka stanowi już w Polsce 1/4 ogółu sprzedaży). Mazda Motor Poland przedstawiła pełen cennik oraz konfigurator Mazdy CX-80.

Flagowy SUV Mazdy po raz pierwszy dostępny jest z opcją trzech rodzajów konfiguracji wnętrza. Cena wersji Exclusive-line z silnikiem 3,3 e-Skyactiv D zaczyna się od 280 900 zł

Niespełna trzy tygodnie po światowej premierze Mazdy CX-80 Mazda Motor Poland przedstawiła pełen cennik i konfigurator swojego flagowego SUV-a, trzyrzędowej Mazdy CX-80. CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture. Jest najbardziej przestronnym samochodem Mazdy na rynkach europejskich.

Pięć wersji auta

Nowa Mazda CX-80 dostępna jest w pięciu wersjach wyposażenia: Exclusive-line, Homura, Takumi, Homura Plus oraz Takumi Plus. Wszystkie wersje wyposażenia są dostępne z siedmiomiejscowym układem wnętrza, który obejmuje trzyosobową kanapę w drugim rzędzie.

Wnętrza wersji Homura i Homura Plus mogą być również wyposażone w układ sześciomiejscowy, w tym – po raz pierwszy w SUV-ie Mazdy oferowanym w Europie – dwa fotele kapitańskie w drugim rzędzie z przejściem. Wariant najwyższy wyposażenia Takumi Plus może być dodatkowo zamówiony w wersji sześciomiejscowej z dwoma fotelami kapitańskimi w drugim rzędzie, przedzielonymi konsolą środkową.

Cena w podstawie

Cennik Mazdy CX-80 otwiera bogato wyposażona wersja Exclusive-line napędzana rzędowym, sześciocylindrowym silnikiem 3,3 e-Skyactiv D o mocy 254 KM z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła i-Activ AWD, za 280 900 zł. Ta sama wersja wyposażenia z napędem hybrydowym typu plug-in e-Skyactiv PHEV i mocy 327 KM, także z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła, oferowana jest za 297 900 zł. Najbardziej bogato wyposażone wersje Takumi Plus wycenione zostały na 331 900 zł dla napędu z silnikiem Diesla i 348 900 zł dla hybrydy typu plug-in.

– W ciągu niespełna trzech tygodni od premiery nasi dealerzy zebrali już pierwsze zamówienia. Zdecydowanym faworytem jest odmiana z silnikiem Diesla, którą wybrało 90 proc. zamawiających, w kwestii wyposażenia dominują wersje Homura i Homura Plus (63 proc. zamówień) a wśród kolorów wyróżnia się nowy Artisan Red, na który zdecydowało się niemal 60 proc. klientów – podsumowuje pierwsze wyniki Piotr Nowak, dyrektor sprzedaży Mazda Motor Poland.

Styl Mazdy CX-80 definiuje paleta dostępnych lakierów nadwozia, w tym dwa nowe kolory: Artisan Red i Melting Copper. Z dziewięciu kolorów bez dopłaty dostępny jest lakier Arctic White, a pozostałe kolory: Jet Black, Deep Crystal Blue, Platinum Quartz, Rhodium White, Machine Grey, Soul Red Crystal, Artisan Red oraz Melting Copper oferowane są za dopłatą od 3900 zł.

Pojemność SUV-a

Pięciometrową Mazdę CX-80 uzupełniają opcje konfiguracji dla przewozu pasażerów, ale także pojemność przestrzeni bagażowej wraz ze schowkami. Podczas przewozu siedmiu pasażerów pojemność bagażnika wynosi 258 litrów i wzrasta do 687 litrów przy złożonym na płasko trzecim rzędzie siedzeń, osiągając aż 1221 litrów przy złożonym na płasko drugim rzędzie siedzeń i 1971 litrów przestrzeni bagażowej liczonej do sufitu. Mazda CX-80 w obu wersjach silnikowych zdolna jest także pociągnąć przyczepy o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej 2,5 t.

Dealerzy Mazdy w całej Polsce przyjmują aktualnie zamówienia do produkcji lipcowej, więc klienci mogą spodziewać się odbioru swoich egzemplarzy CX-80 jesienią tego roku.

Czytaj też:
Europejska Mazda CX-80. Nowy siedmiomiejscowy i flagowy model Japończyków
Czytaj też:
Nowe auta w Europie. Te marki rozbiły bank
Czytaj też:
Nowości Mazdy w 2024 roku. Do salonów wjedzie największy SUV

Galeria:
Mazda CX-80
Opracował:
Źródło: Mazda