Nowa Toyota Proace Max uzupełnia gamę samochodów użytkowych z linii Toyota Professional. To największy model w ofercie, który łączy największą możliwą ładowność i pojemność przestrzeni ładunkowej z nowymi napędami. Proace Max występuje z nadwoziem furgon, a także z podwoziem do dalszej zabudowy, z możliwością dobrania fabrycznej otwartej skrzyni załadunkowej. W przypadku skrzyń i podwozi wybrać można pojedynczą lub podwójną kabinę. Samochód objęty jest Gwarancją Pro na trzy lata lub do 1 000 000 km. Samochód będzie produkowany w europejskich fabrykach Stellantisa w Gliwicach oraz Atessie (Włochy), a od 1 czerwca 2024 roku będzie można składać zamówienia.
Toyota Proace Max Active od 140 100 zł netto
Van Proace Max oferowany jest w dwóch wersjach wyposażenia – Active oraz Comfort, z dwoma długościami rozstawu osi, z trzema długościami, z trzema wysokościami nadwozia oraz w sześciu wersjach kolorystycznych. Auto debiutuje na rynku z silnikami 2.2 D-4D o mocach od 120 do 180 KM, które sparowane są z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-biegowym automatem. Napęd elektryczny z baterią o pojemności 110 kWh do oferty dołączy wkrótce.
Nowa Toyota Proace Max w wersji Active z silnikiem o mocy 120 KM i manualną skrzynią biegów kosztuje od 140 100 zł netto. Samochód ma 15-calowe felgi stalowe, dwuosobową kanapę dla pasażerów, tempomat z ogranicznikiem prędkości, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, tylne czujniki parkowania, a tylne drzwi otwierają się pod kątem 180 stopni. Standardem jest też 90-litrowy zbiornik paliwa, przygotowanie do montażu haka oraz pakiet systemów bezpieczeństwa z m.in. układem wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), asystentem utrzymania pasa ruchu (LTA) i układem rozpoznawania znaków drogowych (RSA).
Wersję Active można rozszerzyć o pakiet Multimedia (8900 zł) oraz Drzwi 270 (1500 zł). W pakiecie Multimedia klient otrzymuje gniazdo 230V na desce rozdzielczej, automatyczną klimatyzację, 10-calowy ekran systemu multimedialnego z łącznością ze smartfonami przez Apple CarPlay i Android Auto oraz nawigacją, 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników przed kierowcą, gniazdo 12V w przestrzeni ładunkowej oraz jej dodatkowe oświetlenie LED. W pakiecie Drzwi 270 tylne drzwi otwierają się pod kątem 270 stopni.
Toyota Proace Max Comfort od 159 400 zł netto
Wersja Comfort dostępna jest tylko z nadwoziem furgon. W tym wariancie Toyota Proace Max z silnikiem o mocy 120 KM i manualną skrzynią biegów kosztuje od 159 400 zł netto. Auto względem wersji Active zyskuje tempomat adaptacyjny, cyfrowe lusterko wsteczne, przednie światła w technologii Full LED, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), automatyczną klimatyzację, tylne drzwi otwierane pod kątem 270 stopni, czujniki martwego pola, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, 10-calowy ekran systemu multimedialnego z łącznością ze smartfonami przez Apple CarPlay i Android Auto oraz nawigacją.
Dodatkowy pakiet Executive (3000 zł) uzupełnia listę wyposażenia o podgrzewane fotele, amortyzowany fotel kierowcy, elektryczny hamulec postojowy, podgrzewaną szybę przednią oraz alternator 220 A.
Proace Max z podwoziem do zabudowy oraz ze skrzynią
W gamie nowej Toyoty Proace Max dostępne są też dwa inne rodzaje nadwozia – podwozie do zabudowy oraz wariant ze skrzynią, które sparowano z wersją wyposażenia Active.
Proace Max z podwoziem do zabudowy oraz z pojedynczą kabiną Active kosztuje od 142 900 zł netto za auto z silnikiem o mocy 140 KM i 6-biegową skrzynią manualną. Wariant z podwójną kabiną wyceniono od 150 200 zł netto. W przypadku Proace Max ze skrzynią i pojedynczą kabiną ceny rozpoczynają się od 156 900 zł netto, a auto z podwójną kabiną kosztuje od 164 200 zł netto.
Czytaj też:
„Aaaby dostawczaka”. Przedsiębiorcy rozbudowują samochodowe flotyCzytaj też:
Nowe dostawczaki Toyoty debiutują w Polsce. Dostały gwarancję na 1 milion kilometrów