Więcej kamperów od Forda. Teraz Nugget w dwóch nowych wersjach

Więcej kamperów od Forda. Teraz Nugget w dwóch nowych wersjach

Ford Transit Custom Nugget
Ford Transit Custom Nugget Źródło: Ford
Ford postanowił wejść mocniej na rynek lekkich kamperów. Oferta modelu kampera Nugget nowej generacji została poszerzona o warianty z dłuższym rozstawem osi oraz wersję Active.

Kamper Transit Custom Nugget nowej generacji, oferuje teraz nowe warianty i nowe funkcje dla miłośników kamperów. Udogodnienia zostały zaprojektowane, by poszerzyć wszechstronność modelu i zwiększyć jego komfort na kempingu.

Akcenty terenowe

Nowy wariant Active charakteryzuje się bardziej terenową stylistyką. Jest odporniejszy podczas wypraw i ma dodatkowe wyposażenie dostosowane do plenerowego stylu życia. Z kolei wariant o dłuższym rozstawie osi pozwolił na zwiększenie przestrzeni kuchennej i magazynowej.

Nowego Transita Custom Nugget można teraz kupić również w opcji z napędem hybrydowym plug-in i z napędem na wszystkie koła. Ford zapowiadał to podczas ubiegłorocznej premiery kampera nowej generacji w specyfikacji Titanium z uchylnym dachem, silnikiem EcoBlue o mocy 170 KM i ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.

– Nowa gama wariantów Transita Customa Nuggeta poszerza możliwości kompaktowego kampera – powiedział Barry Quested, menedżer produktu Transita Customa Nuggeta. – Wsłuchaliśmy się w opinie naszych klientów, aby zaoferować rozwiązania, które dostarczą satysfakcji podczas każdej jazdy Nuggetem – od udoskonaleń wpisanych w aktywny styl życia właścicieli i inteligentniejszych koncepcji przestrzennych, po zaawansowane układy napędowe, w tym elastyczny napęd PHEV, umożliwiający bezemisyjną jazdę po mieście oraz napęd na wszystkie koła, pozwalający na wyprawy do trudniej dostępnych miejsc.

Diesel i hybryda: do wyboru

Tak samo jak wersja Titanium, Transit Custom Nugget Active z silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o mocy 170 KM i ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów może być wyposażony w napęd na wszystkie koła (wymaga dopłaty). Transit Custom Nugget Active pozwala również na holowanie dopuszczalnej masy do 2,3 tony, w tym przyczep do przewozu łodzi i koni.

Już można zamawiać Transita Custom Nugget z napędem PHEV, zbliżonym do zespołu napędowego wykorzystanego w Fordzie Kuga Plug-In Hybrid. Łączy on 2,5-litrowy silnik benzynowy, pracujący w cyklu Atkinsona i silnik elektryczny z akumulatorem o pojemności 11,8 kWh. Układ zapewnia łączną moc maksymalną 233 KM.

Czytaj też:
Tego kampera dopieścili eksperci z Westfalii. Zachwyca funkcjonalnością i napędem
Czytaj też:
Nowe kampery na bazie Transita. Ford postawił na luksus

Opracował:
Źródło: Ford