Teraz mechanikowi można dosłownie patrzeć na ręce. Pod warunkiem, że ma się Toyotę

Toyota uruchomiła usługę Toyota Video Service Advisor, dzięki której klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca. Aplikacja Toyota Video Service Advisor pozwala szybko sprawdzić, w jakim stanie jest samochód oddany do serwisu, odtwarzając film z przeglądu. Decyzja o instalacji aplikacji należy do użytkownika – nie jest wymagana przez Toyotę ani autoryzowane serwisy marki.

Można patrzeć serwisowi na ręce. Dosłownie
Dzięki nowej usłudze właściciel Toyoty serwisowanej w ASO może zdalnie zapoznać się szczegółowo ze stanem pojazdu i zaproponowanym zakresem czynności serwisowych oraz uzyskać od doradcy wszelkie wyjaśnienia w kwestiach technicznych i propozycje najlepszych rozwiązań. Aplikacja umożliwia zdalne zaakceptowanie zakresu dodatkowych prac i ich kosztów. W razie pytań czy potrzeby dodatkowych ustaleń można się szybko skontaktować z doradcą.

Aplikacja to także oszczędność czasu przy odbiorze samochodu. Oddanie auta do przeglądu lub naprawy staje się prostsze, jeśli połączyć korzystanie z aplikacji z usługą Door to Door.
Jak przekonuje Toyota, program Video Service Advisor jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy zlecić wykonanie przeglądu samochodu w Autoryzowanym Serwisie Toyoty, a następnie otworzyć otrzymany link do bezpiecznej strony, na której jest osadzona aplikacja i uwierzytelnić się.
W aplikacji można zapoznać się z filmem z przeglądu samochodu oraz przejrzeć zakres rekomendowanych przez serwis prac dodatkowych wraz z ich kosztorysem. Akceptacja lub odrzucenie każdej pozycji jest proste i szybkie. Cała operacja trwa tylko kilka minut. Płatności można dokonać przelewem, kartą lub gotówką w salonie Toyoty.