Kolejna marka daje kierowcom 5 lat gwarancji
Obok deklaracji dotyczącej niezawodności swoich samochodów, hiszpański producent objął 5-letnią gwarancją każdy sprzedawany przez siebie pojazd. W ciągu pierwszych dwóch lat gwarancji nie ma żadnych ograniczeń co do liczby przejechanych kilometrów. Dopiero w przypadku gwarancji 5-letniej pojawia się limit 150 tys. km. W praktyce oznacza to, że kierowcy mogą omijać serwis, a odwiedzać go jedynie w celu regularnych przeglądów gwarancyjnych.
Korzyści z 5-letniej gwarancji
5-letnia gwarancja dla pojazdów marki Seat obejmuje naprawy samochodu wynikające z wad materiałowych lub wykonawczych. Kierowcy muszą pojawiać się w serwisie tylko na wymianę podstawowych materiałów eksploatacyjnych, takich jak olej czy klocki hamulcowe.
– Wybierając nowego Seata kierowcy zyskują poczucie bezpieczeństwa i pewność, że dzięki 5-letniej gwarancji w przypadku ewentualnych napraw, które wynikają z wad materiału lub ich wykonania nie poniosą dodatkowych kosztów. Należy również wspomnieć o 12-letniej gwarancji na perforację karoserii. Naprawy objęte gwarancją są wykonywane w ASO Seata z użyciem oryginalnych części zamiennych. Kierowca może w pełni czerpać radość z jazdy i skupić uwagę na tym co dla niego najważniejsze – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR manager marek Seat i Cupra.
Gwarancja a najem
5-letnia gwarancja dla samochodów marki Seat uzupełnia ofertę produktów finansowych – leasingu, najmu i abonamentu.
Najbardziej komfortowym dla kierowcy produktem finansowym jest najem, który charakteryzuje się tym, że użytkownik ma pełną kontrolę kosztów. W stałej miesięcznej opłacie zawarte są wszystkie wydatki związane z ubezpieczeniem, serwisem, assistance, pomocą w przypadku szkody, kosztami auta zastępczego, a także (dla chętnych) oponami zimowymi. Klient może podpisać umowę nawet na 1 rok, a w kolejnym zmienić auto na nowe.