Podróż luksusowym jachtem, który jest Uberem? W aplikacji już 6 europejskich miast
Po zeszłorocznej premierze na Ibizie, w sierpniu 2024 roku Uber powróci do europejskiej stolicy imprez, oferując użytkownikom rejs najbardziej luksusowym środkiem transportu, jaki kiedykolwiek pojawił się w aplikacji – jachtem marki Sunseeker.
Produkt pozwala na rezerwację (Uber twierdzi, że w przystępnej cenie) prywatnego jachtu na cały dzień, bezpośrednio z poziomu aplikacji Uber. Rejsy ruszają z przystani Ibiza Town Marina codziennie o godzinie 12:00 i korzystać z nich mogą grupy do 8 osób. Możliwość żeglowania po białej wyspie luksusowym jachtem Sunseeker to koszt 1600 euro (od 200 euro od osoby).
Każda ośmiogodzinna wycieczka obejmuje opiekę kapitana, butelkę szampana i poczęstunek w formie lokalnych specjałów. Transfery do portu oraz powrót są wliczone w cenę – uczestnicy mają zapewniony transport Uber Vanem z każdego miejsca na wyspie. Uber Yacht będzie dostępny do rezerwacji w ramach opcji Uber Reserve na Ibizie od 26 lipca, z minimum 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Weneckie kanały i greckie wyspy z Uber Boat
W lipcu Uber uruchamia pierwszą usługę transportu wodnego zamawianą bezpośrednio w aplikacji w Wenecji. Codziennie, od 8:00 do 20:00, 6-osobowe grupy mogą wybrać się na rejs po zakątkach okolicy. Łódź będzie odbierać pasażerów z niemal 200 dedykowanych punktów Weneckiej Laguny. Każdy rejs to koszt między 120 a 150 euro na osobę.
Jeszcze w lipcu usługa Uber Boat zadebiutuje w Grecji. Do tej pory dostępna tylko na Mykonos, teraz zostanie rozszerzona również na Ateny, a także chętnie odwiedzane latem wyspy – Korfu i Santorini.
Uber Cruise – bezpłatna wycieczka po Paryżu
Osoby odwiedzające tego lata Paryż mogą skorzystać z w pełni elektrycznej łodzi w ramach z Uber Cruise – bezpłatnych, godzinnych wycieczkek po Sekwanie. W trakcie rejsu można podziwiać paryskie zabytki, takie jak Notre Dame, Luwr czy Wieża Eiffla, popijając przy tym szampana.
Rejsy odbywają się co 20 minut, w godz. 15:00-20:00 a punktem startowym i końcowym jest Pont Marie w centrum Paryża.
Takie są wymagania podróżnych
Nowe produkty turystyczne są odpowiedzią firmy Uber na rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi w turystycznych destynacjach w całej Europie. Dane z lata 2023 r. pokazują, że w takich krajach, jak Grecja i Hiszpania, popyt na usługi Ubera wzrósł w ubiegłym roku nawet o 55 proc.
Latem 2023 roku w najpopularniejszych miejscach w Europie, z aplikacji Uber skorzystało ponad 6,5 mln osób z całego świata, a ponad 800 tys. użytkowników uruchomiło aplikację Uber w ciągu ostatnich 12 miesięcy na samej Ibizie.
Uber zastrzega, że dostępność Uber Yacht, Uber Cruise i wszystkich innych wycieczek Uber Boat jest ograniczona i zależy od warunków pogodowych.