Producenci myślą, że mają mocne SUV-y. I wtedy wchodzi Alpina

Producenci myślą, że mają mocne SUV-y. I wtedy wchodzi Alpina

Dodano: 
BMW Alpina XB7
BMW Alpina XB7 / Źródło: Alpina
Poznajcie Alpinę XB7 – ultraluksusowego SUV-a zbudowanego na bazie BMW X7. Osiągi ścinają z nóg, a sportowe wyposażenie jeszcze podkręca emocje.

Alpina to firma, która produkuje auta na bazie aut BMW. Ma jednak własną tożsamość, historię, a jej auta są na tyle inne od pierwowzorów, że są sprzedawane pod oddzielną marką, właśnie Alpina.

BMW Alpina XB7
Specjalnie opracowany sportowy układ wydechowy Alpina to wyjątkowe urządzenie ze stali nierdzewnej. Zapewnia zarówno wizualne, jak i dźwiękowe wrażenia, ma na celu zmniejszenie ciśnienia wstecznego i oferuje odważny, naturalny dźwięk potężnego silnika V8. Kierowca może wpływać na dźwięk, przełączając między trybami Komfort i Sport, które kontroluje aktywne klapy wydechowe.

BMW Alpina XB7
Każdy detal wnętrza BMW Alpina XB7 został precyzyjnie wykonany, aby zapewnić komfort i przyjemność. Trzy rzędy siedzeń – opcjonalnie dostępne w wysokiej jakości skórze Lavaliba – mogą pomieścić sześciu lub siedmiu pasażerów. Eleganckie udoskonalenia Alpina, takie jak kontroler iDrive w szkle kryształowym z laserowym logo Alpina, przyczyniają się do wyjątkowej atmosfery wnętrza.

BMW Alpina XB7
Zintegrowany aktywny układ kierowniczy został dostosowany przez Alpinę, aby zapewnić bezpośrednią reakcję na kierowanie i wyjątkową stabilność kierunkową w całym zakresie prędkości. Wysokość BMW Alpiny XB7 można obniżyć łącznie o 40 mm, aby poprawić prowadzenie i dynamikę jazdy, szczególnie przy wyższych prędkościach. Opcjonalne kute lekkie aluminiowe felgi Alpina Classic (23 cale) to największe jak dotąd montowane koła w pojeździe produkcyjnym BMW Alpina. Nowe koła znacznie zmniejszają masę nieresorowaną, a unikatowe opony Pirelli P Zero „ALP” zostały specjalnie opracowane, aby spełnić wymagania dotyczące wydajności auta. Trakcją zarządza elektronicznie regulowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu tylnej osi w połączeniu z opracowanym przez Alpinę wariantem słynnego układu napędowego na cztery koła BMW xDrive.

BMW Alpina XB7
Auto ma sportowe zawieszenie Alpina, z dwuosiowymi sprężynami pneumatycznymi, precyzyjnie wyważonym układem amortyzatorów i aktywną stabilizacją przechyłu. Pozwala na ustawienia od luksusowego komfortu jazdy do zaawansowanych, wyścigowych i dynamicznych możliwości.

BMW Alpina XB7
Moc generuje 4,4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który dostarcza 621 KM i ma maksymalny moment obrotowy 800 Nm dostępny już od 2000 obr./min. BMW Alpina XB7 dostarcza moc na żądanie w całym zakresie obrotów. BMW Alpina XB7 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy i może osiągnąć maksymalną prędkość 290 km/h, dzięki czemu jest jednym z najszybszych sportowych SUV-ów na świecie. Przyspieszenie do 200 km/h zajmuje 14,9 sekundy.

BMW Alpina XB7
Pierwsze w historii BMW Alpina XB7 łączy zalety przestronnego i luksusowego pojazdu Sports Activity Vehicle (nazwa Bawarczyków na SUV-a) z dynamiką jazdy, zwinnością i mocnym, supernowoczesnym układem napędowym.
Czytaj także:
Tak źle nie było od 16 lat. Import samochodów runął
Czytaj także:
Kierowca BMW jechał 250 km/h. Akurat on powinien unikać policji

Opracował:
Źródło: Auto FUS

Czytaj także