Przednionapędowa Skoda Citigo-e iV posiada silnik o mocy 61 kW. Jak przystało na omawianą klasę pojazdów (elektryków), maksymalny moment obrotowy (wartość rzędu 210 Nm) jest dostępny natychmiast od momentu ruszenia samochodu z miejsca.
Według wstępnych danych fabrycznych Skoda Citigo-e iV zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w czasie około 12,5 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 130 km/h.
Czytaj też:
Czeski quiz. Co ty wiesz o Škodzie?
Skoda Citigo-e iV będzie dostępna będzie od początku 2020 roku do wyboru w odmianie wyposażenia Ambition lub Style. Pierwsza wersja otrzymała w standardzie system monitorujący pas ruchu, automatyczną klimatyzację, radio Swing z modułem Bluetooth, reflektory przednie ze światłami do jazdy dziennej LED, kabel do ładowania z domowego źródła prądu 230 V oraz gniazdo Type 2, które umożliwia ładowanie prądem zmiennym do 7,2 kW.
Natomiast wersja Style oferuje 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, pakiet z przyciemnianymi szybami bocznymi i szybą pokrywy bagażnika, trójramienną kierownicę wielofunkcyjną, oświetlenie wnętrza LED Ambiente, gniazdo CCS umożliwiające ładowanie prądem stałym do 40 kW oraz kabel do ładowania prądem zmiennym na stacjach ładowania do 7,2 kW.
Skoda Citigo-e iV dostępna jest w limitowanej ofercie premierowej. Ceny wersji Ambition zaczynają się od 73 300 złotych (katalogowo: 81 900 zł), natomiast wersja Style kosztuje bez opcji dodatkowych 81 300 złotych (zamiast katologowych 89 900 zł).
Według oficjalnych danych fabrycznych, akumulator litowo-jonowy o pojemności 36,8 kWh zapewnia elektrycznej Skodzie Citigo zasięg maksymalnie do 260 kilometrów.