Od momentu wprowadzenia na rynek wiosną 2017 roku model Škoda Karoq wzmocnił sprzedaż marki. Kompaktowy SUV zdobył uznanie użytkowników. Od 2017 r. z linii produkcyjnych zjechało ponad 500 tys. sztuk modelu Karoq, a w 2020 r. i w I połowie 2021 r. był to najlepiej sprzedający się SUV marki i drugi najpopularniejszy samochód producenta, ustępujący jedynie modelowi Octavia. Škoda Karoq w odświeżonej wersji zadebiutuje przed szeroką publicznością 30 listopada 2021 r. podczas premiery online.
– Škoda Karoq w minionym roku był to najpopularniejszy SUV, a trend ten utrzymał się aż do pierwszej połowy 2021 r. – co obrazuje jego znaczenie w portfolio naszych modeli. Jestem przekonany, że nowa, odświeżona edycja modelu KAROQ pozwoli dalej budować historię jego sukcesu i zainteresuje naszą marką nowych klientów – mówi Martin Jahn, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu Škoda Auto.
Wprowadzenie na rynek Škody Karoq w 2017 r. było drugim etapem kampanii SUV-ów w portfolio marki i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Model stał się jednym z kluczowych czynników sukcesu marki. W 2020 r. pojazdy z segmentu SUV stanowiły już prawie 40 proc. światowej sprzedaży Škody.
Design i funkcjonalność
Design modelu Škoda Karoq utrzymany został w tym samym duchu projektowym, w którym powstała Škoda Kodiaq: krystaliczne elementy, dynamiczne kształty i ostre linie. Kontynuowano także konwencję Škody, w ramach której nazwy modeli SUV-ów zaczynają się na K, a kończą na Q.
Škoda informuje, że premiera nowego modelu odbędzie się 30 listopada 2021 roku i będzie transmitowana na kanałach marki.
Czytaj też:
Kryzys dociska Polaków. Ogromny spadek sprzedaży samochodów