Gdański salon jest również największy w Europie pod względem powierzchni przeznaczonej na ekspozycję aut i obsługę klientów – większy niż obiekty w np. Frankfurcie czy Sztokholmie. Przed salonem znajdują się dwa spektakularne parkingi dla nowych samochodów w postaci wież, każda o wysokości 18 metrów i z miejscem na 36 samochodów.
Dumni, że w Polsce
– Jesteśmy dumni, że nasza inwestycja jest pierwszym salonem marki Kia w Europie, od podstaw stworzonym wg jej nowych standardów. Cieszymy się, że do naszych obiektów w Sopocie i Olsztynie dołącza flagowy obiekt w Gdańsku – powiedział Krzysztof Kulej, wiceprezes zarządu.
Wybudowany w ciągu roku okazałych rozmiarów obiekt wzniesiono przy tej samej arterii, przy której znajduje się Polsat Plus Arena Gdańsk. Salon samochodowy ma powierzchnię 483 m2, 16 m2 więcej zajmuje warsztat blacharsko-lakierniczy, na serwis przewidziano 427 m2.
Kolorystyczna wolta
Salon marki Kia JD Kulej w Gdańsku został zaprojektowany według nowego układu i zgodnie z nowymi założeniami – designem i kolorystyką, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Na fasadę składają się duże przeszklenia oraz elewacja w kolorach szarym i czarnym. Czerwony, jako znak rozpoznawczy salonów marki Kia, to już przeszłość.
Wnętrze salonu zdobią elementy wykonane z jasnego drewna, oświetlone listwami LED. Przy wejściu uwagę przyciąga drewniany boks, tzw. Infinity Loop. W gdańskim salonie ma on największy obwód wśród obiektów zaplanowanych w najbliższym czasie do wybudowania w Europie.
Czytaj też:
Na polski rynek wjeżdża nowa Kia Niro. Znamy ceny i specyfikacje
Kia JD Kulej - Gdańsk